Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

UL flue på kysten

 Besvar Besvar
Forfatter
Kasper Johansson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kasper J Avatar

Tilmeldt:: 16 Okt 2004
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kasper J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: UL flue på kysten
    Sendt: 03 Jul 2012 kl. 23:46

Hej derude,

Jeg har hørt at der var en artikel i Fiske-feber her i foråret, om kystfluefiskeri med ultra let grej. Er der nogen der ved om man kan finde denne artikel på nettet - og i så fald hvor?
 
På forhånd tak!
 
MVH Kasper


Redigeret af Kasper J - 04 Jul 2012 kl. 18:13
Til top
Mikael W Schmith Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MikaelWS Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Salling
Status: Offline
Beskeder: 510
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MikaelWS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2012 kl. 10:49
http://www.fiske-feber.dk/news.php?id=120328.150751
Til top
N. Berthelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nicolai Berthelsen Avatar

Tilmeldt:: 18 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 364
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nicolai Berthelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2012 kl. 11:50
@Kasper
Sus ned på nærmeste bibliotek og find bladet der
 
SmileN
 
Til top
Kasper Johansson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kasper J Avatar

Tilmeldt:: 16 Okt 2004
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kasper J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2012 kl. 12:33
Citat: MikaelWS

http://www.fiske-feber.dk/news.php?id=120328.150751
Hmm, man kan tilsyneladende ikke gøre det større og dermed læse det - hvilket nok også er meningen...
Til top
Rasmus Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus - Baitogbid

Tilmeldt:: 30 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus - Baitogbid Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2012 kl. 15:57
Tag et screenshot (ctrl+ print screen) sæt det ind i paint (ctrl+v) og zoom ind så kan í læse det :)
 
Mvh Rasmus
Til top
Henrik L. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik L.

Tilmeldt:: 29 Mar 2003
Status: Offline
Beskeder: 637
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik L. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2012 kl. 16:51
Der er ophavsret til artiklen og billederne, så I skal l lige passe lidt på med at scanne artiklen ind og sende den rundt til fremmede mennesker...  


Til top
Kasper Johansson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kasper J Avatar

Tilmeldt:: 16 Okt 2004
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kasper J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2012 kl. 18:14
Citat: Henrik L.

Der er ophavsret til artiklen og billederne, så I skal l lige passe lidt på med at scanne artiklen ind og sende den rundt til fremmede mennesker...  
Nå ja, det havde jeg ikke lige tænkt på...Embarrassed
 
Jeg må på biblioteket og se om jeg kan finde bladet...


Redigeret af Kasper J - 04 Jul 2012 kl. 18:15
Til top
Søren Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kongstad7 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2011
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kongstad7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2012 kl. 18:25
Citat: Kasper J

Citat: Henrik L.

Der er ophavsret til artiklen og billederne, så I skal l lige passe lidt på med at scanne artiklen ind og sende den rundt til fremmede mennesker...  


Nå ja, det havde jeg ikke lige tænkt på...Embarrassed

 

Jeg må på biblioteket og se om jeg kan finde bladet...


Det kunne også være der var en der ville sælge deres eksemplar af bladet, så du kunne også prøve at oprette en "købes" annonce på bladet...

Jeg holder bladet fast og det kan kun anbefales, jeg syntes sagtens bladene kan læses igen og igen. Det er også glimrende at have bladene så man kan finde og slå specifikke artikler eller fiduser op igen.

Håber du finder bladet...

Vh. Søren
I would rather be fishing :-)
Til top
Kasper Johansson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kasper J Avatar

Tilmeldt:: 16 Okt 2004
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kasper J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2012 kl. 18:49
Jeg har faktisk holdt bladet, indtil for lidt over et halvt år siden. Er ganske enig i, at der er blade som man nemt kan hive frem igen for at genlæse bestemte artikler.
Til top
Mikael W Schmith Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MikaelWS Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Salling
Status: Offline
Beskeder: 510
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MikaelWS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2012 kl. 19:33
Skriv din adresse så skal jeg tage en alm. kopi og sende den til dig....


Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2012 kl. 21:22
Eller kontakt bladet, mon ikke de vil sende dig et eksemplar. Jeg har ikke gjort det med Fiske-Feber, men har fået tilsendt ældre numre af både Fiskeavisen og Fisk&Fri U/B bare ved et telefonopkald
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres