Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

tattoo

 Besvar Besvar
Forfatter
Uffe Steimer Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
upsj Avatar

Tilmeldt:: 03 Nov 2002
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér upsj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: tattoo
    Sendt: 05 Jul 2012 kl. 12:09
Sidder og er i fuld gang med at designe min næste tatoverin- men har I gode alternativer?

Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JB Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2012 kl. 12:34
At lade være Wink
Mvh JB
Til top
flyfisher Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
flyfisher123

Tilmeldt:: 01 Maj 2012
Status: Offline
Beskeder: 52
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flyfisher123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2012 kl. 12:36
binde dig nogle fluer

Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2012 kl. 12:47
Der er vel omkring 450.000.000.000 alternativer til en tatovering, mener du måske om vi har noget inspiration?


Jeg må sige at en tatovering er yderst personlig i mine øjne, og derfor er det umuligt for andre og komme med forslag, jeg syntes du skal gøre lige det du har lyst til, det er din krop, og det er dig der skal se på det resten af livet :) 

Vælg noget betydningsfuldt for dig.

/Morten
Til top
Rasmus Bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Bech Avatar

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Geografisk: Randers guncity
Status: Offline
Beskeder: 246
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Bech Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2012 kl. 12:49
Citat: JB

At lade være Wink


Haha :D

Det er også noget pjat med alt det farvelade :)
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2012 kl. 13:04
Tænk også på at om 25år ligner det lort. Så skal det være så gør det hvor ingen andre kan se det. Har to arme og en ryg og et bryst der ligner lort:-)
Til top
klaus ringgaard kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
klausrk Avatar

Tilmeldt:: 05 Jun 2012
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér klausrk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2012 kl. 14:44
Brug pengene på noget grej istedet.
Den der ligger på sofaen,kan kun trække torsk i land
Til top
Finn Sommer Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finnjensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finnjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2012 kl. 15:05
Citat: upsj

Sidder og er i fuld gang med at designe min næste tatoverin- men har I gode alternativer?


Jeg må indrømme at jeg som fluebinder her en stor fjer på indersiden af min venstre underarm :)


Knæk & Bræk
Finn Sommer
http://www.jensenrods.dk
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2012 kl. 16:52
Den tatovering der idag måske er billedet af en flot laks, hvis det er noget i den retning du forestiller dig, kan om nogle år måske komme til at ligne en klumpfisk eller endnu værre, en nedfaldsfisk, tænk på det Wink
 
Vh.  IJ


Redigeret af IvanJeppesen - 05 Jul 2012 kl. 17:11
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JB Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2012 kl. 16:58
Citat: Rasmus Bech


Haha :D

Det er også noget pjat med alt det farvelade :)
 
- og det skulle komme fra dig?? LOL
 
Mvh JB
Til top
Lars Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Larstthomsen Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 216
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Larstthomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2012 kl. 17:01
Hvis du har lyst til at blive tattoveret, så gør det. Vi lever kun en gang. Ja  de bliver anderledes med årene, hvilket resten af kroppen også gør. Det har sin charme. Har lige lagt min onkel i graven på 85, gammel sømand med masser af tattoveringer... Jo jo, de var grønne og udvisket, men de var en del af ham og det han stod for. Så hold dig ikke tilbage hvis det er det du gerne vil...
Mvh Thomsen
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2012 kl. 17:14
Få tatoveret en stor tyk blank havørred, og om tyve år har du en slatten nedgaæger velbekomme.Wink
mvh Lasse Hagebro
Til top
Tonny Poulsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
mauser98k Avatar

Tilmeldt:: 10 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 94
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mauser98k Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2012 kl. 17:20
@Lars Thomsen, egentligt enig med dig, men jeg kender altså også en som fik lavet en lille sommerfugl over lænden, dengang for 20 år siden var den vel lidt flot og moderne, i dag er den vokset lidt, når den flashes, tænker jeg, havørn over fuldmåne = ikke så godt.
mvh tp
Til top
Lars Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Larstthomsen Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 216
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Larstthomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2012 kl. 17:35
Hej Tonny, alt med omtanke... Tattoverer du  en småkage på maven, risikerer du at have en full size lagkage når du bliver 60 ;-)
Til top
Roholm Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fætter JR Avatar

Tilmeldt:: 21 Jun 2006
Geografisk: KBH (kender nordkysten som min lomme )
Status: Offline
Beskeder: 87
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fætter JR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2012 kl. 18:54
Hej Uffe
Jeg vil mene at skulle man tatoveres, må det gerne være noget som der betyder noget for dig, det var selv derfor at konen forærede mig en.
Jeg elsker mine ture på kysten, de fredfyldte stunder, men en ting som jeg rigtig godt kan li, er de fisk som enten ryger retur, eller med hjem i weberen.
Derfor fik jeg sat denne på skulderen
Det kan godt være den er grøn om 10 år, men hvad så må jeg jo nyde den så længe.
 
Mvh Fætter jr
Til top
Tom Bak Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TBH Avatar

Tilmeldt:: 17 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 477
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TBH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2012 kl. 18:58
Ja det er godt nok noget værre noget sådan at lade sig tegne på. Jeg har flere fiskerelaterede tusser og en af dem er sørme 20 år gammel, lavet af Madam Blue i Århus. Den er lige så smuk som da den blev lavet. Jeg er blevet gammel(grim har jeg altid været) men de streger er lige så smukke som da de blev lavet. Så sørg for det er en ordentlig velrenommeret tatovør du bruger. En der har masser af gode historier med sig og prøv eventuelt at bede om at se billeder af ANDET end nye tusser vedkommende har lavet.
Nå:
Jeg mener du skal finde noget der betyder enormt meget for dig personligt og ikke "fiske" andres input og ideer. Vent hellere hvis du er i tvivl.
"Man behøver ikke være landmand for at lukke lort ud hele tiden"
Til top
Henrik Arnberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HAJ

Tilmeldt:: 20 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HAJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2012 kl. 19:14
jeg har tegnet min selv - og har kæmpe betydning for mig og min personlighed ... fylder det meste af ryggen ... gjorde pisse ondt at få lavet!
men jeg ville gøre nøjagtigt det samme igen, fordi den har så enormt meget betydning for mig! ...
Jeg er igang med 2 yderligere jeg selv tegner, som ligeledes får/har stor betydning for mig selv og min person - kan godt være andre ikke kan se meningen, men det kan J E G ... gør det udelukkende for dig selv ... ikke som et maleri til andres glæde 
Wink
 
Og kan kun give Tom Bak fuldstændig ret !
 
held og lykke med det
Til top
Peter Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Eriksen

Tilmeldt:: 06 Nov 2011
Status: Offline
Beskeder: 130
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Eriksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2012 kl. 19:47
Citat: Fætter JR




Hej Uffe
Jeg vil mene at skulle man tatoveres, må det gerne være noget som der betyder noget for dig, det var selv derfor at konen forærede mig en.
Jeg elsker mine ture på kysten, de fredfyldte stunder, men en ting som jeg rigtig godt kan li, er de fisk som enten ryger retur, eller med hjem i weberen.
Derfor fik jeg sat denne på skulderen
Det kan godt være den er grøn om 10 år, men hvad så må jeg jo nyde den så længe.
 
Mvh Fætter jr



Det er satme en pæn tusse!
Til top
Roholm Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fætter JR Avatar

Tilmeldt:: 21 Jun 2006
Geografisk: KBH (kender nordkysten som min lomme )
Status: Offline
Beskeder: 87
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fætter JR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2012 kl. 20:22
Hej Peter
 
Tak for de pæne ord, det tog også sin tid at få den til at se ud som den skulle, det er jo meget let på papir, men man vil jo gerne være sikker, på at dybe, skygger osv, også ser fornuftige ud, og så findes der jo tatovører, som er rigtig gode til det black and gray.
 
Tonguejesper
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2012 kl. 21:51
Til top
Rasmus Bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Bech Avatar

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Geografisk: Randers guncity
Status: Offline
Beskeder: 246
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Bech Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2012 kl. 23:12
Citat: JB

Citat: Rasmus Bech


Haha :D

Det er også noget pjat med alt det farvelade :)
 
- og det skulle komme fra dig?? LOL
 


Hehe, kunne ikke lade være :)

Tom har helt sikkert fat i den lange ende her, det kan godt betale sig at ligge lidt ekstra slanter for noget godt arbejde. Du vil virkelig hade dig selv hvis du får det lavet ved en " amatør "
Jeg har selv en full sleeve, plus det løse. Og det er lavet af en virkelig dygtig kunster, og designet af den tog nok små 10 år, da det bare skulle være i orden, fandt hele tiden på nye ideer, og en dag var der til en hel arm, og har ikke fortrudt det et snert!

Men igen, vær nu sikker i din sag inden du blir malet på. Jeg har fået lavet Eric Cartman, som fylder næsten hele min højre balle. Den er jeg lidt træt af idag, og min kæreste er endnu mere træt af det :D Men sån er det jo. Man lever kun en gang :)

Rasmus
Til top
Rasmus Bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Bech Avatar

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Geografisk: Randers guncity
Status: Offline
Beskeder: 246
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Bech Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2012 kl. 23:13
Citat: Fætter JR

Hej Peter
 
Tak for de pæne ord, det tog også sin tid at få den til at se ud som den skulle, det er jo meget let på papir, men man vil jo gerne være sikker, på at dybe, skygger osv, også ser fornuftige ud, og så findes der jo tatovører, som er rigtig gode til det black and gray.
 
Tonguejesper


f**k den er fed !

Rigtig flot motivSmile
Til top
Michael Boysen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael Boysen Avatar

Tilmeldt:: 10 Aug 2003
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Boysen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2012 kl. 23:48
Steen:
Det var da en bette gedde... Hvad siger du til denne?

http://rokkerne.dk/lasse6.asp
Til top
Mikael W Schmith Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MikaelWS Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Salling
Status: Offline
Beskeder: 510
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MikaelWS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2012 kl. 11:39
når man afgår ved døden mener jeg bestemt huden strammer op - så kan man lige nyde det lidt der - som tilskuer...


Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2012 kl. 13:50
Til top
Mikael W Schmith Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MikaelWS Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Salling
Status: Offline
Beskeder: 510
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MikaelWS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2012 kl. 13:54
den er da for sej... 
Til top
Jesper Georgi Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Georgi

Tilmeldt:: 02 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 266
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Georgi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2012 kl. 18:06
Ja, den er ret sej! Men noget forstyrrede mit øje, da jeg jeg sag og kiggede på den - og det er modhagen på krogen, der sidder "udvendigt" og ikke som på en alm. krog.
 
Det er nok netop sådan noget, man skal være opmærksom på, når man får tatoveret konkrete genstande. Mine egne er de gode gamle tribal - mønstre tegnet i fri hånd af hende der blev min kone. Det kan ikke komme til at se "forkert" ud...
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jul 2012 kl. 07:30
@Jesper

Outbarb hooks er almindelig anvendt i USA

http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=vmc+outbarb+hooks
Til top
Jesper Georgi Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Georgi

Tilmeldt:: 02 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 266
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Georgi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jul 2012 kl. 09:05
Ok! Ja så er det jo ikke så underligt eller forkert... Smile
Til top
Bjarke Røschmann Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Roschmann Avatar

Tilmeldt:: 19 Feb 2012
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Roschmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jul 2012 kl. 10:02
Citat: Georgi

Ok! Ja så er det jo ikke så underligt eller forkert... Smile

Er det bare mig der er træt, eller vender "agnholder" modhagerne ikke forkert?
Til top
Rasmus Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus - Baitogbid

Tilmeldt:: 30 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus - Baitogbid Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jul 2012 kl. 13:27
Jeg donerer gladeligt et års forbrug af powerbait, til ham der får tatoveret baitogbid logoet på overarmen! :)
Kom frisk ?
 
Mvh Rasmus


Redigeret af Rasmus - Baitogbid - 17 Jul 2012 kl. 14:00
Til top
Bjarke Røschmann Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Roschmann Avatar

Tilmeldt:: 19 Feb 2012
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Roschmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jul 2012 kl. 23:12
Citat: Rasmus - Baitogbid

Jeg donerer gladeligt et års forbrug af powerbait, til ham der får tatoveret baitogbid logoet på overarmen! :)
Kom frisk ?
 
Mvh Rasmus


Pas nu på, at du ikke falder over en af de typer, der er tossede med at æde modellervoks og kattemad... De skal sgu også nok hoppe på de der "snack-size" PB glas Wink
Til top
Søren Kjær Anersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
rosman

Tilmeldt:: 25 Apr 2012
Geografisk: Nyborg
Status: Offline
Beskeder: 56
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rosman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jul 2012 kl. 20:52
her er min fiske tatoo, spinnefisker forever...
kænk og bræk derude...
Til top
Kim M Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
aammat Avatar

Tilmeldt:: 03 Feb 2012
Geografisk: DK
Status: Offline
Beskeder: 87
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aammat Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jul 2012 kl. 21:38
@Søren: Ideen er fin, men kvaliteten af de streger er desværre øv.. Bare min mening, men håber du er tilfreds for det er din tatovering..Synes det er fedt at man vælger en personlig tilgang til sin tatovering og glædes om personer der vælger "tegninger" som ikke ligner alle de andre..Clap


Redigeret af aammat - 29 Jul 2012 kl. 23:45
Til top
Christian Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stikling

Tilmeldt:: 18 Sep 2004
Geografisk: Lillebælt
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stikling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jul 2012 kl. 21:59
Hvad med et spindevæv i armhulen.
Til top
Per Jacomo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jacce Avatar

Tilmeldt:: 01 Okt 2002
Geografisk: Himmelev
Status: Offline
Beskeder: 248
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jul 2012 kl. 23:26
Citat: upsj

Sidder og er i fuld gang med at designe min næste tatoverin- men har I gode alternativer?

Ville egentligt sige - som søn af en RIGTIG sømand - at det kun er RIGTIGE sømænd, som bør klæde sig med tattooooos (sådan er jeg opdraget), men anyway så har en af min gode venner gjort noget "klogt" i.f.t. "streg", nemlig at fotografere nogle af hans selvfangede yndlingsfisk og derefter gået til den "lokale" Tattooooo xx yy fellow, hvorefter billedet er blevet til "virkelighed" på hans 2 spinkle overarme Wink - Ialt prydes hans arme nu af 3 fisk fra Slovenske vande ....
 
I min modstand hermed fik jeg så en idé om, at der skulle være mindre sten omkring fiskene .. og det kom der så. Iøvrigt - uofficielt - så ser de fine ud de nævnte tatoveringer og vennen ... har en historie om alle 3. Just to inspiration ...
 
Sømandens søn     
Per Jacomo
Down Under Roskilde Fjord
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jul 2012 kl. 01:32
Findes der nu os forkerte sømænd?  Confused
Til top
jimmi petersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jimmi petersen Avatar

Tilmeldt:: 09 Maj 2010
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 82
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimmi petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jul 2012 kl. 09:02
Hej Alle
 
Hvis man virkelig vil begive sig ud i at blive tusset, så er der kun en ting at gøre finde en tattoo artist som man føler sig tryg ved. og så ellers være klar på at mere vil have mere  Wink 
 
Jeg har selv flere tattoos som har stor betydning for mig, mine er dog ikke fiske relateret men istedet for min tro på de nordiske guder og en enkel militær relateret.
 
 
 
Jimmi
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jul 2012 kl. 11:08
Alternativet kunne også være et personligt smykke.
 
Ole T
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres