Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kystflue-Bornholm hvor?

 Besvar Besvar
Forfatter
Tommy Ploug Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy Ploug Nielsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Aug 2005
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 129
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy Ploug Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kystflue-Bornholm hvor?
    Sendt: 08 Jul 2012 kl. 22:02
Hey
 
Jeg skal i sommerhus med familien i uge 31 på Bornholm, Dueodde.
Nu er jeg ikke så velbevandret på øen, så er der nogen der kender nogle steder som skal prøves af...???
 
Hilsen Tommy
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2012 kl. 22:31
Sommerodde og Stenodde... begge i nærheden af Dueodde. Fisk tidlig morgen ( en times tid før det bliver lyst og nogle timer frem ) Der plejer at være fine fisk inde på pladsen.
Til top
Tommy Ploug Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy Ploug Nielsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Aug 2005
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 129
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy Ploug Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2012 kl. 23:42
Tak...! Har lige kigget på luftfotos og det ser godt ud!
 
Hilsen Tommy
Til top
Kenneth Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kokken

Tilmeldt:: 15 Nov 2005
Geografisk: Bornholm
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kokken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jul 2012 kl. 09:03
Hej Tommy , kystfiskeriet på Bornholm blir ikke rigtig dyrket her om sommeren. Ikke dermed sagt at der ikke er fisk , men mange har haft dårlige resultater , og vores top fiskeri ligger jo i vinter månederne.
Jeg ville nok prøve pladser med dybt vand helt ind til kysten . Prøv pladserne nord for Tejn og hele vejen rundt hammerknuden :-)
Knæk og bræk
Hilsen
Kenneth kok Bornholm
Til top
Tommy Ploug Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy Ploug Nielsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Aug 2005
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 129
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy Ploug Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jul 2012 kl. 10:13

Hey Kenneth

Nej, det anede mig at sommerfiskeriet ikke var i top om sommeren. Hvad ville ellers være godt på den årstid?? (Alt med flue!)
 
Hilsen Tommy
Til top
Kenneth Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kokken

Tilmeldt:: 15 Nov 2005
Geografisk: Bornholm
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kokken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jul 2012 kl. 15:53
Prøv Dres put sø , hvis det er noget for dig , flotte fisk og fin at fiske flue fra  :-)
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jul 2012 kl. 16:27
Jeg havde stadig taget tidlig ud. Og som Kenneth skriver så er natte/tidligt fiskeri på denne årstid ikke noget de dyrker meget af. Derfor har du ofte pladserne for dig selv. Det ville nu være underligt, hvis Bornholm var det eneste sted du ikke kunne fange havørred om sommeren

Jeg kan godt anbefale dig at kigge forbi den put sø, så får du hurtigt lyst til at stå på kysten igen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres