Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sydsverige Skåne/Blekinge

 Besvar Besvar
Forfatter
Jens Lønberg Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jenslp

Tilmeldt:: 21 Dec 2004
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 217
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jenslp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sydsverige Skåne/Blekinge
    Sendt: 14 Jul 2012 kl. 11:24
Hej Alle
 
Familien og jeg planlægger en tur til ovenstående område i næste uge og et par uger frem.
Er der nogen der har nogle gode ideer til fiskeri derovre?
Jeg fisker efter stort set alt, men kommer ikke ud i båd. Det jeg selv tænker på ligenu, er Mørrum med flue, men er også temmelig interesseret i gedder fra kysten (spin), hvilket jeg faktisk ikke ved noget som helst om. Andet spændende har også interesse.
 
På forhånd tak, hvis der er nogen der kan/vil hjælpe mig (og måske børnene).
 
Venligst
 
Jens Lønberg, Lemvig
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jul 2012 kl. 14:49
Til top
Jens Lønberg Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jenslp

Tilmeldt:: 21 Dec 2004
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 217
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jenslp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jul 2012 kl. 10:59
Tak skal du have Clausen Smile
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jul 2012 kl. 13:06
Citat: jenslp

Tak skal du have Clausen Smile
 
 
Det var så lidt Thumbs Up
Til top
Heine Fausing Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hlf

Tilmeldt:: 23 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hlf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jul 2012 kl. 15:09
Hey dy LOL
Har fisket laks i Lagan & Nissan.
Jeg fik ikke noget særlig ud af Nissan,og ville entlig ha fisket Ätran,men droppede det til fordel for Lagan - her ser du konstant store og små laks springe.
Nedstrøms Laholm by(under svinefarmen) er mulighederne super for et par laks.
Billig fiskekort -( max 3 laks om dagen)
PS mange træer , men det er der jo så mange steder ,  ,  ,  , uldsok og  små polarræv rørfluer i sort/lidt blå el røde undervinge.
god ferie.

     
Til top
Stefan E Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mester5

Tilmeldt:: 15 Aug 2004
Geografisk: Mörrum
Status: Offline
Beskeder: 30
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mester5 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jul 2012 kl. 15:46
Hej.
Jeg arbejder på Mörrums Kronolaxfiske og kan oplyse dig , at vi ikke har oplevet den opgang af laks i mange år, som der har väret nu.
Der er tegn til havörreden er kommet bl.a. ved fangster og plask i nattens mulm og mörke. Der er mange fisk i mörrums åen og ganske få fiskere..  Se gårsdagens og tidligere fangster her: http://www.sveaskog.se/sv/morrum-lax/fangster1/
Jeg kan oplyse dig, at dine börn (op til 14 år) fisker gratis på dit fiskekort, så det var måske en anledningen til, at de også kan fiske med?
Ihvertfald, skulle du väre interesseret i mere information om fiskeriet og fiskekort. Ring på +46 454 501 23 eller tjek www.morrum.com
God ferie i det svenske
/ Stefan
Til top
Jens Lønberg Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jenslp

Tilmeldt:: 21 Dec 2004
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 217
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jenslp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jul 2012 kl. 23:20
Hej Stefan
 
Det lyder rigtigt spændende, var inde og se på fangsterne og det ser rigtigt godt ud.
Giver dig nok et kald når tiden nærmer sig, tak for tippet.
 
Jens
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres