Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jensen Laks

 Besvar Besvar
Forfatter
Niels Ryssel Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ryssel

Tilmeldt:: 27 Sep 2004
Geografisk: Greve
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ryssel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Jensen Laks
    Sendt: 17 Jul 2012 kl. 17:56
Ren nysgerrighed.

jeg kan se at der er en wobler, endda defekt, der hedder Jensen Laks på auktion, og buddene er allerede nu oppe på kr. 115, kan nogen fortælle mig hvordan 1 wobler kan være så værdifuld.

Niels
Til top
Peter Kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Peter Kristensen

Tilmeldt:: 23 Jul 2006
Geografisk: Tørring
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jul 2012 kl. 18:16
Hej Niels

De gamle Jensen Unika som den her hedder, er samleobjekter i dag. Jeg samler selv på Unika og Lax modellerne. Den knækkede ske var desværre et velkendt problem for disse woblere. Jeg fik den ide' for nogle år tilbage, at designe en laserskåret ske i 0.8 mm rustfrit plade. Det er i samme tykkelse som de metaldele, der er i de org. woblere. 

mvh Peter   
Til top
Niels Ryssel Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ryssel

Tilmeldt:: 27 Sep 2004
Geografisk: Greve
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ryssel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jul 2012 kl. 18:41
Tak for det Peter, det forklarer jo den høje pris
Vh. Niels
Til top
Peter Kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Peter Kristensen

Tilmeldt:: 23 Jul 2006
Geografisk: Tørring
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jul 2012 kl. 18:50

Jensen Lax med laserskåret ske.


Redigeret af Peter Kristensen - 17 Jul 2012 kl. 22:44
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres