Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lasse "?"-tegninger...

 Besvar Besvar
Forfatter
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Lasse "?"-tegninger...
    Sendt: 23 Jul 2012 kl. 11:25
Jeg har i gemmerne fundet nogle tegninger, muligvis gentryk.
For mig ser det ud som om de er tegnet med kul eller lign.
 
De to af billederne forestiller springende havørreder, og de skal naturligvis op på væggen i mit nyindrettede arbejdsværelse.
 
Det tredje billede er en gedde på jagt, og det fjerde billede viser en spinnefisker ved åen, med en flok ænder på træk. Disse to billeder har ikke min umiddelbare interesse, men de vil nok tage sig godt ud i sammenhæng med de to første billeder.
 
Nå, men det, jeg egentlig er nysgerrig efter at vide, er hvem kunstneren er.
Billederne er signeret med følgende tekst:
 
Lasse "?"-1977
 
Spørgsmålstegnet skal byttes ud med en lang lodret streg.
 
Lidt info om kunstneren, og måske også lidt øvrig viden omkring denne, samt evt andre produktioner ville være dejligt :-)
 
På forhånd mange slags tak.
 
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jul 2012 kl. 11:37
Lasse Sørensen - har skrevet en masse bøger om natur, vildmark - jagt og fiskeri - bl.a. 'Jagter & Fangster - se her for mere info om manden
mvh
Heinz
ps: absolut læseværdige ting - og han tegner dejligt !
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres