Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiskearter i Gardasøen

 Besvar Besvar
Forfatter
Tami Annitta Madsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Tami Avatar

Tilmeldt:: 18 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tami Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiskearter i Gardasøen
    Sendt: 30 Jul 2012 kl. 17:54
Hej
 
Er der nogen der kan hjælpe mig med hvilken fisk(uhyre) der er tale om her?
Denne fisk lå og vuggede ovenpå bølgerne en aften, den har størrelse som en sælunge.
Næste dag kørte jeg forbi det samme sted for at om den stadig var der. Det var den og den lå nu mere om på siden, var død eller på vej til det. Den havde et sår på siden. Nu kunne jeg se at den havde 4 sæt finner fra hoved og ud til hale, men alle finnerne sat nedenunder kroppen, også det sidste sæt der dannede halen, disse finner var også vandrette.
 
Forfra lignede den mest en gris uden ører, men en lille nakkekam, det er lidt svært at forklare.
 
Ved nogen hvilken fisk her er tale om?
 
Vi har ikke været ved Gardasøen før og jeg var nok af den overbevisning, at der ikke var så store fisk i søen.
 
venlig hilsen
Tami, nyt medlem
Til top
Glen Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Glen Avatar

Tilmeldt:: 25 Okt 2010
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Glen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jul 2012 kl. 18:15
linket vikker ikke
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jul 2012 kl. 18:35
Det er vel en karpe
k&b
christian t.
Til top
Tami Annitta Madsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Tami Avatar

Tilmeldt:: 18 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tami Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jul 2012 kl. 19:34
Her er fisken så..
 
Til top
Søren Bøgh Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
S_Bøgh Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S_Bøgh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jul 2012 kl. 19:54
Det ligner en karpe.
 
Der er faktisk pæne fisk i kæmpe-søen. Den er såvidt jeg husker op til 300 meter dyb.
 
Inde i en sidegade i Garda er jeg engang kommet forbi den lokale sportsfiskerforening, der hang nogle billeder af nogle kæmpe gedder, og gamle billeder af noget der ligner sø-ørreder.
 
Mvh.
 
Søren 
Fuld flex
Søren Bøgh
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres