Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Teleskop røgeovn..men hvilken?

 Besvar Besvar
Forfatter
jan holland Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gumbas

Tilmeldt:: 31 Dec 2007
Geografisk: støvring
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gumbas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Teleskop røgeovn..men hvilken?
    Sendt: 06 Aug 2012 kl. 22:45
Kunne godt tænke mig en teleskop røgeovn, men er i tvivl om hvilken jeg skal vælge.
 
Har set priser fra ca 449,-kr og opad.
 
Er der nogen der har erfaring med disse røgeovne og kan anbefale en model..evt henvise til hvor jeg får fat i en sådan og gerne så billigt som muligt?
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Aug 2012 kl. 07:34
Jeg købte en røgeovn for et par år siden i stil med teleskop. Altså en høj smal en. Og den virker da fint til varmrøgning. Men det er mest til hele fisk da de pga størrelsen hænger på højkant. Har du prøvet at røge før i fx weber, eller kasserøgeovn? Grunden til at jeg spørger er at jeg personligt har syntes de var nemmere at hive frem og styre ift røret...  Nu vil jeg have lavet mig en af en olietønde som jeg kan prøve at koldrøge i...
Til top
Jesper Georgi Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Georgi

Tilmeldt:: 02 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 266
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Georgi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Aug 2012 kl. 17:51
Enig med Michael - en Weber eller anden kugle grill som fås billigt, er nem at røge i. Det kan ofte være et problem, at fiskene falder ned, hvis det er "rør" modellen man varmrøger i, og fiskene skal hænge i hovedet. Det undgår man selvfølgelig på grillen, da de ligger på risten. Har selv lige røget makreller et par gange på kuglegrill.
 
Google dette: "røgning på webergrill", og du får adskillige metoder at prøve af.
Til top
jan broni Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
A-fiskekrog

Tilmeldt:: 02 Maj 2007
Geografisk: ?
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér A-fiskekrog Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Aug 2012 kl. 18:20
Hejsa Jan.
Kan VARMT anbefale teleskop røgovn, sælger nemlig for tiden en del også til nybegynder LOL.
Og så findes de skam også billigere end danmark's billigste.
mvh
a-fiskekrog
Til top
Casper Dam Johansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Casper D Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Casper D Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Aug 2012 kl. 20:02
Citat: A-fiskekrog

Hejsa Jan.
Kan VARMT anbefale teleskop røgovn, sælger nemlig for tiden en del også til nybegynder LOL.
Og så findes de skam også billigere end danmark's billigste.
mvh
a-fiskekrog

Har du teleskop røgeovn til 250,-? 
Uden det selvfølgelig går ud over "ydelsen"?
Til top
jan broni Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
A-fiskekrog

Tilmeldt:: 02 Maj 2007
Geografisk: ?
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér A-fiskekrog Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2012 kl. 18:58
Hejsa Casper.
Den teleskop røgovn jeg har er den samme som de andre tager kr. 449,- eller mere for.
mvh
a-fiskekrog
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres