Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bækørred hvor??

 Besvar Besvar
Forfatter
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Bækørred hvor??
    Sendt: 07 Aug 2012 kl. 23:40
Hej har aldrig fanget mig en bækørred så vil prøve mig ad her en af dagene, nogle der kender nogle gode steder nær randers ??
En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
Peter Fosgerau Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pfr

Tilmeldt:: 21 Maj 2010
Geografisk: Hammel
Status: Offline
Beskeder: 221
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pfr Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2012 kl. 00:11
Lidt inde i landet, ved søhøjlandet ligger Gjernå : www.gjernfiskeriforening.dk
Her er der fin mulighed for at fange dig en fin bækørred!
 
 
Til top
Finn Sommer Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finnjensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finnjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2012 kl. 10:14
Citat: hp8900

Hej har aldrig fanget mig en bækørred så vil prøve mig ad her en af dagene, nogle der kender nogle gode steder nær randers ??



Det øverste af Lilleåen samt Alling å er gode bud.
(Hvis du kan komme til for havørrederne!    )
Knæk & Bræk
Finn Sommer
http://www.jensenrods.dk
Til top
ole skaarup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ole skaarup

Tilmeldt:: 11 Dec 2010
Geografisk: Hobro
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole skaarup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2012 kl. 11:16
Jeg har fanget bækørreder på stykket opstrøms onsild bro i skalså i år ikke verdens største men de var der var flere af dem
Til top
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2012 kl. 11:19
Mange tak for svarene , der var lidt og vælge imellem :)
En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2012 kl. 11:30
Har i nogle bud på hvad jeg skal bruge af grej ?
En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
Finn Sommer Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finnjensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finnjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2012 kl. 11:37
Citat: hp8900

Har i nogle bud på hvad jeg skal bruge af grej ?



Mepps nr. 2 enten den sorte med gule pletter eller den blanke med røde pletter, hvis du er til spinnefiskeri.

Ellers små vådfluer omkring str. 8 i mønstre som de gamle kendte som Zulu, Red Tag, Jysk Chillimps. Generelt fluer i dæmpede farver som grå, brun, sort, oliven.

Knæk & Bræk
Finn Sommer
http://www.jensenrods.dk
Til top
Steen Lindkvist Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Lindkvisten Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Østjylland. Å, sø, mose, kyst både spin og flue
Status: Offline
Beskeder: 89
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lindkvisten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2012 kl. 13:19
Hej Nikolaj
 
Du skal jo så også lige være opmærksom på problematikken med fiskekort. Den øvre del af Lilleåen kan du kun komme til som foreningsmedlem - der bliver ikke solgt dagkort.
 
Der sælges dagkort til stykkerne ved Bidstrup Gods ved Laurbjerg - se i øvrigt på http://www.lilleaaen.dk. Og her kan der også godt fanges bækørred over målet - en af mine gode venner fik såmænd én på 38 cm forleden - men havørred er lige nu klart i overtal.
 
Desuden sælger Langå Sportsfiskerforening dagkort til deres del af Lilleåen nedstrøms Laurbjerg - se på http://www.langaa-sf.dk
 
I weekenden er der Lilleåmarked i Hadsten, og her har vi en stand, hvor der bla. er et godt tilbud på medlemskab af Hadsten Lystfiskeriforening, når det betales på standen.
 
 
Med venlig hilsen
 
Steen Lindkvist Nielsen
Hadsten Lystfiskeriforening
Til top
Tom Bak Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TBH Avatar

Tilmeldt:: 17 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 477
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TBH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2012 kl. 15:32
Og du KUNNE jo også lige tjekke  Randers Sportsfisker Klubs hjemmeside ang deres fiskevand i Alling åen  http://randerssportsfiskerklub.dk/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=82
K&B uanset hvad du vælger
"Man behøver ikke være landmand for at lukke lort ud hele tiden"
Til top
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2012 kl. 16:56
Mange tak for jeres svar :) randers sportsfiskerklub skal jeg da helt sikkert meldes ind i :)
En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres