Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

God vandtæt taske?

 Besvar Besvar
Forfatter
Lasse Winther Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JungleRob Avatar

Tilmeldt:: 30 Sep 2007
Geografisk: københavn
Status: Offline
Beskeder: 32
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JungleRob Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: God vandtæt taske?
    Sendt: 10 Aug 2012 kl. 15:55
Hej

Jeg har været indehaver af flere forskellige fiske/grejtasker, men det har altid knebet lidt med at holde orden i mit grej (jeg har meget!), og samtid holde det hele tørt, når det regner kraftigt.
Nyligt købte jeg en Noth Face 70 l duffel bag, da den havde fået god omtale på diverse fiskeforaer, og producenten selv skriver, at den er lavet i vandtæt materiale. Derfor blev jeg slemt skuffet, da jeg var ude og fisk for nyligt, og regnen bare fossede ind i tasken.
Er der nogen, der kan anbefale en vandtæt taske, gerne med en del rum (også nogle store af slagsen), så grejet ikke rutsjer rundt.
Jeg bevæger mig en del rundt, så den skal være god at gå med.
Ca. +50 liter

Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2012 kl. 19:18
En mulighed. http://www.edyk.dk/shop/taske-seac-u-boot-1493p.html ellers kunne du søge på marine siderne. Lystsejlerne har også brug for tasker.
Til top
Kim M Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
aammat Avatar

Tilmeldt:: 03 Feb 2012
Geografisk: DK
Status: Offline
Beskeder: 87
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aammat Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2012 kl. 20:42
Hvad med at bruge en alm rygsæk og så pakke de enkelte grejæsker ned i hver sin pose, det kan være alm fryseposer eller de lidt kraftigere http://www.friluftslageret.dk/ProductList.aspx?PGId=58169 ..
Dertil et overtræk til rygsækken, fylder ikke ret meget og rart at have hvis der bare er tale om en kort byge..
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres