Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

fluer til mandal

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: fluer til mandal
    Sendt: 13 Aug 2012 kl. 15:49
hej 


jeg skal til mandal og fiske for første gang
så jeg ville bare lige hører hvilken fluer i bruger der oppe
vi skal afsted uge 35
Mvh Henrik Larsen
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2012 kl. 16:13
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2012 kl. 20:38
Hej Henrik.
 
Jeg ville da lige runde den hjemmeside her og evt. få fat i Michael Ågård Olsen:
 
 
Skulle du ønske dig et sæt fluer på skrift, så har jeg nogle alround mønstre på krog og rør, til de små elve.
 
Mvh
P.K.


Redigeret af PK - 13 Aug 2012 kl. 20:44
Til top
Thomas Pilegaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
thomaspilegaard Avatar

Tilmeldt:: 01 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 30
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomaspilegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Sep 2012 kl. 21:36
Hej, jeg fangede 2 laks på 6 og 9 kg på tørflue i August. Ellers bruger jeg små stealth fluer str. 12-14 hvis elven er klar og solen skinner. Sidst på sæsonen så bruger jeg lette rørfluer på synkeline, det virker. 
Sunray Shadow fisket hurtigt på tværs af strømmen er uhyre effektiv også. Ved du hvor laksen står kan du prøve Hitch, Snaelda eller francis.. held og lykke med fiskeriet :)
Venlig hilsen

Thomas Pilegaard
hello@thomaspilegaard.com
+47 46214361
Til top
Heine Fausing Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hlf

Tilmeldt:: 23 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hlf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Sep 2012 kl. 22:14
prøv lette rørfluer - som Black Doctor og Thunder & Lightning to klassiske !
samt Yello Man - plejer at virke.
             K&B

     
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres