Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Navigation / fiskesteder på iPhone?

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Schytte Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Hschytte

Tilmeldt:: 07 Aug 2012
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hschytte Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Navigation / fiskesteder på iPhone?
    Sendt: 13 Aug 2012 kl. 16:10
Er der nogen der kender til en god APP til iPhone, hvor man kan plotte gode fiskesteder ind, efterhånden som man finder dem - gerne med et par egne noter.

Og gerne en app der virker på både land og vand - så man f.eks. kan finde tilbage til det sted hvor man lånte den båd man nu er ude i, men også så man kan finde bestemte steder på fjorden.

Findes det ?
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2012 kl. 16:38
Jeg bruger std. kort på min 4s så kan jeg anbringe knappe nåle, f.eks. hvis jeg spotter et specifikt sted hvor der gang på gang bliver ved med at trække store havørrede forbi.. Thumbs Up
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2012 kl. 19:43
Hej Henrik.
Jeg bruger denne, se om det er det du søger:
 
Vh.  IJ
 
 
Til top
Henrik Schytte Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Hschytte

Tilmeldt:: 07 Aug 2012
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hschytte Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Aug 2012 kl. 11:16
Citat: IvanJeppesen

Hej Henrik.
Jeg bruger denne, se om det er det du søger:
 
Vh.  IJ
 
 


Har APPen, og har prøvet den af. Synes fint nok om kortet, men kan ikke se hvad det kort kan, som normal kortet på iPhone ikke kan?
Jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg plotter lokationer ind, for at finde disse frem senere ?
Til top
Henrik Schytte Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Hschytte

Tilmeldt:: 07 Aug 2012
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hschytte Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Aug 2012 kl. 11:17
Citat: Steffan

Jeg bruger std. kort på min 4s så kan jeg anbringe knappe nåle, f.eks. hvis jeg spotter et specifikt sted hvor der gang på gang bliver ved med at trække store havørrede forbi.. Thumbs Up


Heh - såre simpelt - det fungerer ihvertfald :-)

Hvor bliver disse pins i grunden 'opbevaret' ? Tænker her, at det ville være træls hvis man har plottet 100 gode steder ind, via pins, og de så forsvinder.
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Aug 2012 kl. 16:55


De forsvinder kun hvis din iphone dør hehe 

Ellers brug icloud som backup den gemmer hele telefonen online... men jeg er fint tilfreds simpelt og det virker, ingen crashes eller lign. Thumbs Up

Det virker også bedre end mange apps da de nemt kan crashe og skal startes op på ny og genindlæses og så har du problemet hehe 
Til top
Henrik Schytte Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Hschytte

Tilmeldt:: 07 Aug 2012
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hschytte Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Aug 2012 kl. 17:31
Citat: Steffan



De forsvinder kun hvis din iphone dør hehe 

Ellers brug icloud som backup den gemmer hele telefonen online... men jeg er fint tilfreds simpelt og det virker, ingen crashes eller lign. Thumbs Up

Det virker også bedre end mange apps da de nemt kan crashe og skal startes op på ny og genindlæses og så har du problemet hehe 

Det er ret smart :-)
Og så kan man se sin position, samtidig med at man kan se de gemte positioner. Noget jeg ikke har kunnet få "Lystfisker" app'en til, men det kan være det kommer.

Kunne være kanon hvis man kunne 'tegne' frednings zoner ind også, så man kan se om man, uforvarende er kommet på afviger kurs.

Jeg savner dog at jeg kan skrive notat for de gemte knappenåls, man kan kun navngive dem. Men det er måske ideer til en app Smile
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Aug 2012 kl. 17:42
Altså du kan jo give knappenålen nummer og så bruge de gule notat blokke og give dem samme nummer som den specifikke knappenål, på denne måde har du to seperate programmer som er på din iphone som std. som du kan gemme på icloud Thumbs Up
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
skipper Orca3

Tilmeldt:: 06 Feb 2012
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skipper Orca3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Nov 2012 kl. 14:11
Har prøvet at hente lystfisker app men det lykkes kan hjælpe?Cry
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
skipper Orca3

Tilmeldt:: 06 Feb 2012
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skipper Orca3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Nov 2012 kl. 14:12
Har prøvet at hente lystfisker app men det lykkes ikke kan i hjælpe?Cry
Til top
Rino Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Rino

Tilmeldt:: 17 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rino Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Nov 2012 kl. 14:32
Kig på "My Maps Editor" Den synkroniserer med Google Maps. Her kan du oprette egne kort eller hente de Google Maps kort som andre deler offentligt. Bl.a ifish.dk, justonemorecast.dk osv. I app'en kan offentlige kort hentes som webadresser eller kml filer. Du kan skrive noter til dine pladser og uploade billeder. Du kan også lige markere hvor den gode fisk er fanget Smile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres