Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billigt fluebindingsgrej og materiale

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
BjoernCollin

Tilmeldt:: 28 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér BjoernCollin Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Billigt fluebindingsgrej og materiale
    Sendt: 13 Aug 2012 kl. 17:11
Jeg har lige købt mig fattig i Loop stænger hos Aalborg Jagt, som p.t. sælger b.la. Evotec, Opti og Multi til nogle yderst favorable priser: http://www.aalborgjagt.dk/group.asp?group=398. Jeg blev i den forbindelse tilbudt at købe hele deres lager af fluebindings-sager til en lige så favorabel pris, da det fremover udgår fra deres sortiment. Nu er jeg ikke helt kommet til det punkt, hvor jeg selv binder mine fluer, men jeg tænkte at der måske var andre her på forummet, som kunne være interesserede? Det skulle dreje sig om grej og materialer til en værdi mellem 21.000 og 25.000 kr, som sælges for 7.000 kr.

Hvis der er nogle derude der kunne være interesserede i at høre nærmere, så ring eller skriv til Bent fra Aalborg Jagt: Tlf. 98169577 - aalborg.jagt@mail.dkhttp://www.aalborgjagt.dk/group.asp?group=398
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2012 kl. 19:02
Jamen det ville da være rart at se en liste over havd der er?
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Søren Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kongstad7 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2011
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kongstad7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2012 kl. 20:09
Enig, tag nogle billeder eller lav en beskrivelse Wink
I would rather be fishing :-)
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
BjoernCollin

Tilmeldt:: 28 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér BjoernCollin Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2012 kl. 21:18
Wauw... skal jeg ikke ringe til ham for jer... måske køre op og tage nogle billeder og så vende tilbage til jer? Jeg kan også lægge ud, hvis det skal være...
Kan I mærke ironien drenge?
Til top
Søren Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kongstad7 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2011
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kongstad7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2012 kl. 21:25
Citat: BjoernCollin

Wauw... skal jeg ikke ringe til ham for jer... måske køre op og tage nogle billeder og så vende tilbage til jer? Jeg kan også lægge ud, hvis det skal være...
Kan I mærke ironien drenge?

Ja det kan jeg godt...
I would rather be fishing :-)
Til top
Morten Blichmann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Salmonitis Avatar

Tilmeldt:: 19 Apr 2002
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 73
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Salmonitis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Aug 2012 kl. 10:45
Gi en lillefinger, og de tager hele hånden....
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres