Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hjælp til windows live movie maker?

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Schaumann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jezuz

Tilmeldt:: 05 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jezuz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: hjælp til windows live movie maker?
    Sendt: 20 Aug 2012 kl. 21:25
hej drenge og piger, sidder lige og har klippet lidt film sammen fra bjerkreim, men nu da jeg vil klippe det hele sammen til en fil så vil den ikke? nogen der ved hva jeg lge kan gøre ved det? 
Til top
Jes hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jhh Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2010
Status: Offline
Beskeder: 420
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jhh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Aug 2012 kl. 21:37
Ja du skal importere alle klippene i projektet og gemme som fil, med de deminsioner du nu vil have.

Ellers brug hamstetsoft gratis konverter, den kan også samle i en fil fra mange klip
Til top
Jes hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jhh Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2010
Status: Offline
Beskeder: 420
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jhh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Aug 2012 kl. 21:41
Hamstersoft er suveræn til det, fordi du kan stort set lave alle formater ud af dine film så du kan bruge på mobil med diværste muligheder for deminsion tabel ud fra et hav af mobiler og skærm typer på pc
Til top
Jes hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jhh Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2010
Status: Offline
Beskeder: 420
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jhh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Aug 2012 kl. 21:56
http://da.hamstersoft.com/

Så importerer du dine filer som om du vil konvertere dem, nederst i venstre hjørne er der en knap der hedder flet filer, den klikker du på og trykker næste i øverste højre hjørne eller konverter eller hvad der står.
Så vil du på næste side skulle vælge, format altså mpg, mp4, wmv og hvad der er af muligheder, og feks om det skal være bredformat osv osv kvalitet og alt muligt både på billed og lyd.

Og klik konvertér. Så får du en hel fil præcist som du vil ha den til dine gadgets
Til top
Dennis Schaumann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jezuz

Tilmeldt:: 05 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jezuz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Aug 2012 kl. 22:13
jeg takker mange mange gange det vil jeg lige prøve :D 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down