Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Øjne først eller sidst?

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sigma6

Tilmeldt:: 01 Aug 2012
Geografisk: vejle
Status: Offline
Beskeder: 66
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sigma6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Øjne først eller sidst?
    Sendt: 25 Aug 2012 kl. 08:48
Hej.
Jeg har hørt man skal binde øjnene sidst på, men på nettet har jeg set de blir bundet på som det første.
Hvad er rigtigt?
 
Mvh Frank.


Redigeret af sigma6 - 25 Aug 2012 kl. 08:48
Til top
Allan Overgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allan overgaard Avatar

Tilmeldt:: 22 Feb 2002
Geografisk: København.
Status: Offline
Beskeder: 540
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan overgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Aug 2012 kl. 09:01
Det kommer an på hvilken flue du vil binde. Feks. er det en rejeflue, tobis eller kutling ?

Eller måske en rør flue ?


/Allan 
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Aug 2012 kl. 09:12
Enig med Allan
Til top
maciej Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
maciej Avatar

Tilmeldt:: 29 Sep 2005
Status: Offline
Beskeder: 129
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér maciej Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Aug 2012 kl. 10:38
sætter altid øjnene på først og når jeg har bundet halen ind på fx. en magnus køre jeg altid et par gange rundt om øjene og køre så tilbage minder halcklet ind og så igen et par gange rundt og øjet, så jeg får opbygget flere og flere lag af tråd rundt om øjet
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sigma6

Tilmeldt:: 01 Aug 2012
Geografisk: vejle
Status: Offline
Beskeder: 66
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sigma6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Aug 2012 kl. 12:00
Tak for svar :-)
Jeg tænker ikke på en bestemt flue. Jeg er nybegynder, så jeg skulle bare ha' det på det rene.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres