Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvem kan hjælpe med trollingbar?

 Besvar Besvar
Forfatter
Peter Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
samsondk Avatar

Tilmeldt:: 12 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 210
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér samsondk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hvem kan hjælpe med trollingbar?
    Sendt: 27 Aug 2012 kl. 19:51
Er der nogen der kan hjælpe med at lave og montere en trollingbar, på min Quicksilver 635 Weekender?
Jeg må indrømme at priserne de tager for det hos eks. Tempo både er jo helt vildt..
Jeg vil gerne betale for det, men helst realistiske priser..
Så hvis der er en tilstede fra sjælland, der vil kunne hjælpe med dette, henover vinteren, så ville jeg blive meget glad.!
Til top
Brian Bechmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fætter ål Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2004
Status: Offline
Beskeder: 471
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fætter ål Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Aug 2012 kl. 09:26
Hvad materiale skal den laves i ??? hvor stor osv, Helt enig i at tempo både er for dyre, men vær glad for du ikke bestiller en targabøjle i jylland, derovre er man hurtigt plukket for 18 000 grrrrrrrr nå whatever send mig en besked med dit nr så snakker vi om det, 
Til top
Peter Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
samsondk Avatar

Tilmeldt:: 12 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 210
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér samsondk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Aug 2012 kl. 18:06
Jamen, ingen ide om hvilket materiale, det skal bare fungere.. i hvert fald ikke det dyreste materiale.. den skal klargøres til trolling over vinteren.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres