Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Agnholder til båden

 Besvar Besvar
Forfatter
Andreas Kronborg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Asferg

Tilmeldt:: 03 Aug 2011
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Asferg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Agnholder til båden
    Sendt: 28 Aug 2012 kl. 13:35
Hej hej

Jeg er ved at lave min Linder 400 Sportsmann om, og i den forbindelse vil jeg rigtig gerne have nogle agnholdere i båden, så jeg kan have mine jerkbaits og andet hængede tæt ved mine platforme. 

Men jeg kan simpelthen ikke finde nogle på nettet. 

Er der nogle der ved hvor jeg kan finde dem?

Mvh

Andreas
Til top
Frank Timm Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Greg

Tilmeldt:: 26 Apr 2010
Geografisk: Tørring
Status: Offline
Beskeder: 214
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Greg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Aug 2012 kl. 13:47
Hej, jeg har set rigtigt mange der bare har en spand, hvor der er boret  huller i kanten. Nemmere og billigere løsning findes vist ikke ;o)
 
Alternativt kan disse bruges http://shop.htbsunds.dk/index.php?action=shop_show&varenr=93 men kvaliteten kender jeg ikke.
 
Der kan være lidt inspiration at finde i denne tråd: http://smaabaadsklub1.dk/forum/forum_indhold.asp?ID=7153
 
knæk og bræk
 
Til top
Frank Timm Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Greg

Tilmeldt:: 26 Apr 2010
Geografisk: Tørring
Status: Offline
Beskeder: 214
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Greg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Aug 2012 kl. 13:49
agnspanden ses her: midt på siden ca. http://www.nb-trolling.dk/sider/tips_tricks.html
Knæk og bræk
Til top
Andreas Kronborg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Asferg

Tilmeldt:: 03 Aug 2011
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Asferg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Aug 2012 kl. 14:05
Takker for svar!

Det var nøjagtig sådan en fra Sunds både jeg ledte efter. Hvordan den så går i spænd med at have net og andet liggende, det skal jeg lige have kigget på. 

Spanden er også inde i overvejelserne, og har en rælingsspand som jeg overvejer om skal bruges til det. Den kan vendes ud over båden, og så er der jo ekstra plads i båden.... 

Men takker for hjælpen!

Til top
Morten B Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Høtyven

Tilmeldt:: 11 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Høtyven Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Aug 2012 kl. 15:12
Har 3 af dem fra htb sunds, men de skal helst side så man ikke kan få andet filtret ind i dem når der hænger blink, woblere og andre kroge er selv gået over til at bruge en spand istedet da den er meget lettere at tage ud af båden når det hele skal skyldes næste projektt blir at lave et  hul og en prop i bunden af spanden så man bare kan skylde det hele af og lade spanden stå til næste tur.
Til top
Johnny Mark Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jmj1972 Avatar

Tilmeldt:: 22 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 67
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jmj1972 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Aug 2012 kl. 16:36
Hvad med et stykke hårdt skum som det man bruger til at fore alu-kufferter/transport-kufferter med?
 
Det har jeg overvejet at bruge på min egen jolle...
Johnny
www.rokkerne.dk
Til top
Palle Kornath-Møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kornath Avatar

Tilmeldt:: 11 Jan 2002
Geografisk: nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kornath Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Aug 2012 kl. 20:06
Hos Harald Nyborg kan du købe en der er beregnet til foder eller vand, den har en hank som kan sættes fast påbåden.
Til top
Karsten Eckardt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kariec

Tilmeldt:: 08 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 128
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kariec Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Aug 2012 kl. 21:10
Her er den, der er nævnt ovenfor: http://www.harald-nyborg.dk/p6649/transportkrybbe - Jeg har selv købt en i dag.
Til top
Rene Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rs-madsen Avatar

Tilmeldt:: 29 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rs-madsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 10:50
Jeg har brugt en aluvinkel på 20x20mm med huller boret for hver 2 cm, og så skruet fast til kasteplatformene. Det gav 1,5 meter angholder for lidt over 100 kr. 


Redigeret af Rs-madsen - 29 Aug 2012 kl. 10:50
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres