Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

jylland - nipgård sø

 Besvar Besvar
Forfatter
Anders Fabrin Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fabioo

Tilmeldt:: 28 Nov 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fabioo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: jylland - nipgård sø
    Sendt: 31 Aug 2012 kl. 13:19
nogen som kender noget til nipgård sø. kan man vade langt nok ud til fluefiskeri og er der overhovedet mulighed for at fange noget. håber der er nogen som kan gi mig et prej om hvordan man skal gribe den her sø an.

tak på forhåndSmile    
Til top
Rene Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rs-madsen Avatar

Tilmeldt:: 29 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rs-madsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Aug 2012 kl. 15:15
Det var i nipgård jeg fangede min første gedde for vel snart 20 år siden. Stor har den nok ikke været, selvom den på det tidspunkt virkede som et monster. Så vidt jeg husker stod vi og fiskede fra den vej det går over den lille del af søen. Jeg tror ikke jeg har fisket den siden, så det er desværre ikke meget jeg kan bidrage med.
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Aug 2012 kl. 16:26
Anders jeg fiskede en del i søen for 30-35 år siden, jeg kendte et par stykker af lodsejerne men de er vist forlængst borte.
Har du fiskeret til søen?  Så vidt jeg husker var der nogle af lodsejerne der var ret pernippen for at få stoppet fiskeriet dengang....... men måske jeg husker forkert.
/frede
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Aug 2012 kl. 21:16
Husk at spørge en lodejer.. Dem jeg har snakket med var super flinke og henviste mig til dem der havde det bedst tilgængelige stykk af søen.
Til top
Anders Fabrin Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fabioo

Tilmeldt:: 28 Nov 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fabioo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Aug 2012 kl. 21:24
ville kun fiske fra flyvstationens grund det skal man kun ha statsligt fisketegn til. men lad endelig jeres gode råd komme frem i lysetSmile.
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Aug 2012 kl. 21:35
Nyt nyt for mig. Har flyvestationen et stykke grund der grænser til Nipgård sø.
Hmm. spændende. Hvor er det så?
Du skal nok arbejde på flyvestationen for at fiske hvor de er lodsejere, som regel er der en medarbejderforening der har fiskeretten sådanne steder.
/frede
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Aug 2012 kl. 23:37
Har jeg heller ikke hørt om, kan umiddelbart ikke se hvad de skal have grund derude for, men betvivler dig ikke :)
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2012 kl. 11:39
tror ikke det er den samme sø vi taler om. keg taler om Nipgård sø ved Neder Hvam.
Frede
Til top
Anders Fabrin Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fabioo

Tilmeldt:: 28 Nov 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fabioo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2012 kl. 12:11
nej det her er nipgård/vedsø ved viborg, frede. :-)

Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2012 kl. 23:45
Citat: fabioo

nej det her er nipgård/vedsø ved viborg, frede. :-)

Eneste "nipgård sø" jeg kender ligger ved Neder Hvam ca 15 km syd for ViborgWink
/frede
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum