Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

vestsjælland - geddesøer?

 Besvar Besvar
Forfatter
Peter Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pinkpandas6

Tilmeldt:: 09 Nov 2011
Geografisk: Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pinkpandas6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: vestsjælland - geddesøer?
    Sendt: 01 Sep 2012 kl. 17:38
hej jeg vil høre jer om i kender nogle fine gedde søer hvor man ikke behøver sejle ud for at have en fornuftig chance for at fange noget?
hvis nogle kender gode private søer må i gerne sende mig en privat besked.
jeg betaler gerne evt lodsejer for godt fiskeri. 
men også gerne offentlige søer har interesse :) 


 jeg dyrker kun catch and release. 

mvh Peter Eriksen
Til top
michael jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
taro

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 315
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér taro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2012 kl. 21:14
Der er mange steder men mange af dem er efterhånden fisket i bund af polakker og alverdens krejlere.
 
Men der er stadig smørhuller tilbage hvor der blir holdt opsyn med hvem der kommer så man undgår ovenstående.
 
Men det kræver lidt fodarbejde selv.
 
De steder hvor lodsejeren vil have penge for fiskeretten er uden for rækkevidde prismæssigt for almindelige mennesker takket være grådige jægere.
Til top
Peter Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Eriksen

Tilmeldt:: 06 Nov 2011
Status: Offline
Beskeder: 130
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Eriksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2012 kl. 00:00
synes ellers at lodsejere normalt er forholdsvis rimelige hvad angår penge for fiskeri. men måske jeg bare har været heldig de gange. men ja der er desværre langt mellem nogenlunde gedder søer efterhånden
Til top
Casper Soelberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skurken90 Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2011
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 178
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skurken90 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2012 kl. 02:40
Det er da bare med at gå til lodsejerne og spørge. Så kan du få svar om du er velkommen, om du skal betale eller om de ikke vil have nogen ved deres sø'er :-)
Til top
Peter Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Eriksen

Tilmeldt:: 06 Nov 2011
Status: Offline
Beskeder: 130
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Eriksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2012 kl. 03:44
ja men det med lige at finde alle de søer som man evt har en ide om der kunne være gedder i er heller ikke lige nemt :-D
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum