Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Andet end agerhøne som hale?

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sigma6

Tilmeldt:: 01 Aug 2012
Geografisk: vejle
Status: Offline
Beskeder: 66
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sigma6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Andet end agerhøne som hale?
    Sendt: 03 Sep 2012 kl. 20:49
Hej.
Jeg har set et fluemønster hvor man bruger agehøne som hale. Jeg har desværre ikke sådan noget liggende. Kan jeg bruge andet, f.eks fasan?
 
Mvh Frank.
Til top
Finn Sommer Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finnjensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finnjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Sep 2012 kl. 20:52
Citat: sigma6

Hej.
Jeg har set et fluemønster hvor man bruger agehøne som hale. Jeg har desværre ikke sådan noget liggende. Kan jeg bruge andet, f.eks fasan?

 

Mvh Frank.


Hej Frank,

Hvis du har noget spættet høne nakke/saddle så er dette fint.

Knæk & Bræk
Finn Sommer
http://www.jensenrods.dk
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sigma6

Tilmeldt:: 01 Aug 2012
Geografisk: vejle
Status: Offline
Beskeder: 66
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sigma6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Sep 2012 kl. 21:08
Citat: finnjensen

Citat: sigma6

Hej.
Jeg har set et fluemønster hvor man bruger agehøne som hale. Jeg har desværre ikke sådan noget liggende. Kan jeg bruge andet, f.eks fasan?

 

Mvh Frank.


Hej Frank,

Hvis du har noget spættet høne nakke/saddle så er dette fint.

Mange tak :-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum