Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt Ekkolod/Plotter

 Besvar Besvar
Forfatter
Peter Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
samsondk Avatar

Tilmeldt:: 12 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 210
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér samsondk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Nyt Ekkolod/Plotter
    Sendt: 06 Sep 2012 kl. 19:09
Hvilket ekkolod/plotter sal jeg vælge til en pris af en 7000-9000 kr.?
Hvad er det bedste ekkolod til den pris.?
Begrund gerne jeres svar.
 
Til top
Karsten Eckardt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kariec

Tilmeldt:: 08 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 128
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kariec Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Sep 2012 kl. 23:20
Lowrance HDS7 er lige nu på tilbud til 6999,- (Palby) Begrundelse: Se test; http://www.youtube.com/watch?v=m8ww7VKbHK4&feature=youtu.be
Jeg har selv købt en og det er SKØNT med en 7" skærm, som uden problemer kan aflæses selv i direkte sollys. Særmen er også stor nok til at splitfunktionen kan anvendes, så jeg har både plotter og ekkolod på skærmen samtidig. Søkort tilkøbes (Navionics) 
Til top
Frank Timm Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Greg

Tilmeldt:: 26 Apr 2010
Geografisk: Tørring
Status: Offline
Beskeder: 214
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Greg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Sep 2012 kl. 08:34
HDS serien fra Lowrance er et rigtigt godt bud ;0) Tror også det ville blive mit valg, selvom jeg tidligere har kørt med Garmin
 
- Frank
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres