Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

bag line

 Besvar Besvar
Forfatter
Tommi Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
tkj24 Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tkj24 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: bag line
    Sendt: 10 Sep 2012 kl. 15:03
Jeg skal til at skifte bagline for første gang, hvor meget skal der på et KL 7 hjul jeg fisker kyst, åer og P&T og kan jeg bruge flet line 0.28, jeg har en rulle på lager .


Redigeret af tkj24 - 10 Sep 2012 kl. 15:05
hilsen Tommi
Til top
Søren Bang Jokumsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sbj Avatar

Tilmeldt:: 17 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 102
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sbj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2012 kl. 15:18
Yes.
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2012 kl. 15:21
Det første, du spoler på hjulet, er din flueline. Dernæst binder du baglinen fast til fluelinen, bare med en løs knude (pt skal den ikke holde noget) og fylder op til ca. 5 mm fra spolekanten.
Herefter klipper du baglinen over, og spoler al baglingen tilbage på spolen (evt. med en skruemaskine, så baglinen ikke bliver snoet.
Af med fluelinen, og så står du igen med et tomt hjul.
 
Så kører du baglinen på hjulet, binder fluelinen fast med en ordentlig knude, og herefter fluelinen.
 
Du kan godt bruge din fletline som bagline.
 
Tongue
Til top
Tommi Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
tkj24 Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tkj24 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2012 kl. 17:01
yes mange tusinde tak for svar
hilsen Tommi
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres