Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Loop Classic

 Besvar Besvar
Forfatter
Ole Sohus Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sohus

Tilmeldt:: 13 Dec 2007
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sohus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Loop Classic
    Sendt: 14 Sep 2012 kl. 10:13
Hej alle,jeg har et Rødt Loop Classic til venstre hånd, kan det vendes til højre.
MvH Ole
Til top
Ralf Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker52 Avatar

Tilmeldt:: 10 Dec 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 70
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker52 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Sep 2012 kl. 10:21
Ja, - det kan det. Jeg har selv et, og den øvelse var jeg også igennem, men det måtte en tur til Sverige for at det kunne funke helt perfekt.
De prøvede hos Korsholm, men ikke engang inde ved bøssemagerne kunne de greje den helt.
Så der er nok ikke andet end at henvende dig hos en forhandler og så se om de kan sende det til Sverige. De må vel stadig vide hvordan det skal gøres.
MVH
Ralf
Til top
Hans H Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HansH Avatar

Tilmeldt:: 02 Nov 2006
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HansH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Sep 2012 kl. 10:35
Hej Ole,
Som Ralf skriver, så send hjulet til Sverige, har selv fået vendt et par stykker og fjernet knarren.
 
Mvh.
Hans H.
 
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Sep 2012 kl. 16:52
Hans H
Forpokker man fjerner da ikke knarren på en Classic [

Vh Tommy
Til top
Hans H Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HansH Avatar

Tilmeldt:: 02 Nov 2006
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HansH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Sep 2012 kl. 22:30
Halløjsa Tommy,
Nu er det vist det man kalder et moderne "k(c)lassisk" hjul og jo gider ikke høre på den larmWink
Skyldes "støjen" udløb, ja så kunne jeg leve med det, meeeeeeeeeeeeen det sker desværre for sjældent, så lever uden når det endeligt skerSmile
Til top
Ole Sohus Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sohus

Tilmeldt:: 13 Dec 2007
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sohus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Sep 2012 kl. 22:41
Hej takker for jeres svar og sender hjulet til Sverige.
MvH Ole
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum