Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bonito

 Besvar Besvar
Forfatter
Tommi Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
tkj24 Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tkj24 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Bonito
    Sendt: 21 Sep 2012 kl. 12:41
Jeg har lige hørt i radion at der fanges Bonito i bundgarn i Skagen, to lystfiskerer fra sjælland har taget turen til Skagen for at prøve lykken måske de bliver de første i Danmark som fanger en Bonito på line, det bliver spændende at følge dem, måske de bliver de heldige,

her er et link
http://www.sportsfiskeren.dk/tun-ind-paa-p1-og-hoer-om-fisk

Redigeret af tkj24 - 21 Sep 2012 kl. 12:48
hilsen Tommi
Til top
Allan Lindsay Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Allanlindsay

Tilmeldt:: 19 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 63
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Allanlindsay Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2012 kl. 12:55
Det er Gordon og Jesper fra Fisk og Fri der er taget afsted, hvis man "liker" Fisk og Fris side på Facebook tror jeg der kommer en update hvis de har heldet med sig :)
<-- Klik og se min blog!
Se fiskebilleder på min Instagram
Til top
Tommi Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
tkj24 Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tkj24 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2012 kl. 13:04
Mange tusinde tak jeg sad faktisk lige nu og ledte efter et link på facebook

Redigeret af tkj24 - 21 Sep 2012 kl. 13:12
hilsen Tommi
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2012 kl. 13:15
Til top
Stig Bülow Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
StigB

Tilmeldt:: 15 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér StigB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2012 kl. 15:46
Sidste år blev der fanget +250 bonito's i bundgarnene oppe ved Skagen - derfor forsøget...
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
P.M.

Tilmeldt:: 01 Mar 2010
Status: Offline
Beskeder: 508
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér P.M. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2012 kl. 16:12
Jeg syntes at kunne huske at der allerede sidste år blev taget pelamider(er det ikke det de hedder?) på trolling ?
Husker jeg forkert ?
Til top
Jesper Blæsbjerg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Blæsbjerg Avatar

Tilmeldt:: 29 Nov 2009
Status: Offline
Beskeder: 155
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Blæsbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2012 kl. 16:51
Ja men det var fra både der sejlede fra svensk havn
Til top
Thor Ankerstjerne Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
simris Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2006
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 50
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simris Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2012 kl. 17:17
WinkSarda Sarda, men af en dansker!! Tror udgangshavnen var ved Barsebæk, derfor ingen dansk rekord.
Til top
Tommi Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
tkj24 Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tkj24 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2012 kl. 17:49
der er ikke fanget Bonito på line i DK så hvis de fanger en er det en dansk rekord
hilsen Tommi
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres