Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Leder efter Grizzly hane nakke.

 Besvar Besvar
Forfatter
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Leder efter Grizzly hane nakke.
    Sendt: 01 Okt 2012 kl. 15:47
Hej.

Jeg leder efter en grizzly hane nakke, men jeg synes ikke rigtig de er til at finde nogen steder på nettet. Nogen der ved om der er en butik der har hvad jeg søger? Helst fra Whiting eller Keough.
Hilsen Kim.
Til top
Jesper Hammer Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Mr_Hammer Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2008
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mr_Hammer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Okt 2012 kl. 16:31
Hej Kim.

Der er en fra Whiting her:
 
 
Det er godt nok kun en ½ nakke - men så kan du jo købe 2 ;-)
Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Okt 2012 kl. 17:09
Du kan prøve at kigge her :

http://www.bluedotmediashop.dk/group.asp?group=56



Redigeret af snøvledk - 01 Okt 2012 kl. 17:09
Til top
Anders Bak Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Andersb Avatar

Tilmeldt:: 09 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Andersb Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Okt 2012 kl. 18:19
Prøv Korsholm
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Okt 2012 kl. 18:56
Jeg vidste ikke at man brugte tørflue nakker til kystfluer :-) Er fjerene ikke lige små nok? Jeg har mulighed for at hente en Tyers grade fra Keough.
Hilsen Kim.
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Okt 2012 kl. 19:05
Citat: snøvledk


Du kan prøve at kigge her :http://www.bluedotmediashop.dk/group.asp?group=56



Det ser faktisk rigtig fornuftigt ud. Nu er det sådan set kystfluer den skal bruges til, så hvad vil være bedst? Keogh Grizzly Saltwater Capes eller en Keough Tyers grade tørfluenakke?
Hilsen Kim.
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Okt 2012 kl. 19:09
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Okt 2012 kl. 19:16
Hilsen Kim.
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Okt 2012 kl. 19:23
jeg har en hvad vil gi for den.
 
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Daniel D Holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Daniel D Holm

Tilmeldt:: 14 Apr 2009
Geografisk: Djursland med mere
Status: Offline
Beskeder: 149
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Daniel D Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Okt 2012 kl. 19:27
Hej kim.

Nu er jeg lidt farvet i min holdning da jeg er manden bag www.bluedotmediashop.dk
Men Keough saltwater er helt klart best til kystfluerne. 
Tørflue nakkerne er meget korte i fibrene, længden på hacklerne til trods. 
De nakker jeg har i butikken, er rigtigt fine med rigtigt mange fjer i de rigtige størrelser.
Du skal være velkommen til at bestille en og hvis du ikke er tilfreds sender du den bare retur. Skulle du finde lidt mere og komme over 500.- får du en gratis bog med UB. Og alle de første kubder får en pakke med godter fra pro og easy shrimp eyes med her i opstarten for butikken.

Håber det er dig svar.
Mvh Daniel D Holm
Www.bluedotmediashop.dk
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Okt 2012 kl. 19:44
Citat: Daniel D Holm

Hej kim.
Nu er jeg lidt farvet i min holdning da jeg er manden bag www.bluedotmediashop.dk
Men Keough saltwater er helt klart best til kystfluerne. 
Tørflue nakkerne er meget korte i fibrene, længden på hacklerne til trods. 
De nakker jeg har i butikken, er rigtigt fine med rigtigt mange fjer i de rigtige størrelser.
Du skal være velkommen til at bestille en og hvis du ikke er tilfreds sender du den bare retur. Skulle du finde lidt mere og komme over 500.- får du en gratis bog med UB. Og alle de første kubder får en pakke med godter fra pro og easy shrimp eyes med her i opstarten for butikken.
Håber det er dig svar.
Mvh Daniel D Holm
Www.bluedotmediashop.dk

Tager imod tilbudet. Privat besked sendt
Hilsen Kim.
Til top
Jørn Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørn Mortensen

Tilmeldt:: 27 Nov 2005
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørn Mortensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Okt 2012 kl. 19:45
Grizzly hane nakker se Fjermaterialer www.lionfish.dk
 
 Der findes flere i alle prisklasser
mvh Jørn
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Okt 2012 kl. 08:00
http://www.taimen.com/da/dk/category/fluebinding/49 billiger og masser bindemateriale Wink
Til top
karsten nykjær Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
karsten

Tilmeldt:: 12 Jul 2001
Geografisk: midtjyland
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Okt 2012 kl. 08:45
Hej Kim
 
Hvad vil du dog med en hanenakke? Til kystfluer er en saddel helt perfekt. Det er prisen også.
 
Mvh
 
Karsten
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Okt 2012 kl. 16:26
Citat: karsten

Hej Kim
 

Hvad vil du dog med en hanenakke? Til kystfluer er en saddel helt perfekt. Det er prisen også.

 

Mvh

 

Karsten

Sadler synes jeg har den begrænsning at det næsten kun er store fjer. Hvis man vil lave en lille flue med et lille hackle, så er en sadel meget begrænset.
Hilsen Kim.
Til top
karsten nykjær Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
karsten

Tilmeldt:: 12 Jul 2001
Geografisk: midtjyland
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Okt 2012 kl. 18:57
Hej Kim
 
Det er sikkert rigtigt. Især hvis du ikke køber en ordentlig kvalitet. Jeg har f.eks. en Metz saddel grad 2, som jeg har købt for omkring 100 kr. for nogle år siden. Der er eksempelvis masser af fjer, som kan bruges til tørfluer.
 
Karsten
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres