Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Video- skide grønne grise

 Besvar Besvar
Forfatter
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Video- skide grønne grise
    Sendt: 08 Okt 2012 kl. 21:48
Hey...

Vil lige dele et gammel klip med jer.
I starten af året, eftersøgte jeg trollingbåde som jeg kunne komme med ud.
Der var flere der meldte sig, og som nogen ved fik jeg et par fine fisk (og en +10 kilos laks) ud af det.

Der var også andre både der bød ind med en plads til mig som jeg også takkede ja til.
En dag jeg var ude med den "nye" båd, begyndte vinden at vende og blæse lidt op. Det var ikke noget voldsomt, men vi valgte alligevel at sejle retur. Jeg stod ude bag på båden og filmede mens vi sejlede ind.

Problemet var så i mellemtiden, at det var en lille havn han lå i. Og lige uden for havnen var der flere klipper....
Her var bølgerne begyndt at rejse sig da vi kom ind, og her kan i se hvad der efterfølgende skete.
Grøn gris Jeg kunne ikke andet end holde fast, alt hvad jeg kunne

Men det gik godt altsammen.

Videoen er klippet, så personerne umeldbart kan genkendes.
Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Okt 2012 kl. 21:57
Måske man lige burde have holdt øje med "røven" under de pågældende forhold...
Mvh.
Nicolai Ulrik Hansen
www.idus.dk
www.rimte.dk
www.fiskogfri.dk
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Okt 2012 kl. 22:01
Ja... det tror jeg at de lærte. Jeg snakker stadig med dem, og de sejler aldrig mere ind under de forhold i den havn. Sp tager de en anden havn, hvor de kommer mere lige på.
Til top
Jes hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jhh Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2010
Status: Offline
Beskeder: 420
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jhh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Okt 2012 kl. 22:16
Ja heldig kan man sige, den kunne være væltet, eller næsten værre blevet overskyllet og fyldt med vand.

Tit selv oplevet det der, men i en anden type båd, det er den type situationer kan der blive rigtig farlige.
Han skulle ha sejlet fra den sø der ;-)> det ville jeg i hvert fald ha gjort
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Okt 2012 kl. 22:24
Jeps... Men med en indsejling på med ca. 10 meter i bredden og klipper på begge sider, er der ikke meget plads til at dreje båden så den tager bølgen på bedste måde. Men de har taget den tur en masse gange før. Denne gang var der så bare en bølge der ikke blev nappet af de første klipper.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres