Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Overnatning

 Besvar Besvar
Forfatter
chris Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
aachris

Tilmeldt:: 06 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aachris Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Overnatning
    Sendt: 14 Okt 2012 kl. 12:03
Hej Alle
 
Sammen med min makker fisker jeg ofte på kysterne ved Stevns møn og bogø.
Istedet for at tage hjem til Nordsjælland til aften og køre retur næste dag vil jeg høre om der er en venlig sjæl der kunne tilbyde noget overnatning vi behøver kun senge tag over hovedet og lidt strøm til kaffen kan evt selv tage madrasser med vi spiser ude så der er ingen krummer og vi er modne mennesker der passer på tingene. hvis du vil være behjælpelig så sen d mig en mail så vi kan aftale nærmere.
 
mvh.
 
Chris
Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Okt 2012 kl. 12:16
Hvis du ikke finder noget gratis hvad så med et medlemskab af Hvidovre sportsfiskerforening? Jeg mener de har en campingvogn stående tæt ved de bedste pladser på møn og den udlånes til medlemmerne.
Mvh.
Nicolai Ulrik Hansen
www.idus.dk
www.rimte.dk
www.fiskogfri.dk
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Okt 2012 kl. 12:19
Hvis du/andre en dag mangler overnatning på Nordfyn nær Bogense og Æbelø, skal i være velkomne heroppe. Har rigeligt plads både indenfor og på grunden - kvit og frit naturligvis.
Til top
Allan Thomsen Krog Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Seatrout Hunter

Tilmeldt:: 24 Jul 2012
Geografisk: NV Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Seatrout Hunter Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Okt 2012 kl. 13:30
Det er da et fedt tilbud du kommer med Michael,det kan være at jeg kontakter dig til foråret når der er Seatrout Open næste gang.! Mvh Allan.
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Okt 2012 kl. 05:38
i kan også overveje og kigge forbi denne side

http://www.friluftsraadet.dk/indhold/friluftsprojekter/overnatning-i-det-fri.aspx

kunne være i kunne finde nogle steder med gode sheltere i kunne sove i..

Der er mange sheltere rundt omkring, og i bogen i kan købe er der omkring 1000 pladser og vælge mellem..

så kan i undvære strøm, og har en god sovepose var det da mulighed for nogle hyggelige herre ture til vandet..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres