Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Multihjul hjælp hurtigt!

 Besvar Besvar
Forfatter
Peter Birk Enggrob Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pbepbe

Tilmeldt:: 09 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 102
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pbepbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Multihjul hjælp hurtigt!
    Sendt: 14 Okt 2012 kl. 13:06
Hej jeg har for nogle dage siden oprettet en anden tråd som omhandlede hjul og stang til bl.a. torskefiskeri i århus bugt: http://www.123nu.dk/lystfiskeri/forum/forum_posts.asp?TID=44839&title=fiskest-til-bla-torsk . Har så lige set dette hjul : http://www.123nu.dk/lystfiskeri/auktion.asp?Action=viewitem&menu=Auktion&ID=91993 . 
Vil det ikke være perfekt?
Kan jeg også bruge dette til at kaste med?
Er det ikke rigtigt at med multihjul ligge man hjulet ovenpå stangen?
Jeg indspinner normalt med venstre hånd, er dette så et hjul jeg kan bruge?

Håber i kan svare mig på under en times tid!
Til top
Strit Gudmandsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
strits Avatar

Tilmeldt:: 12 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 93
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér strits Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Okt 2012 kl. 13:14
Hej

Ja. Hjulet ligger ovenpå stangen, da man bruger tomlen når man kaster.

Og ja. det er til venstrehånd.
Til top
Peter Birk Enggrob Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pbepbe

Tilmeldt:: 09 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 102
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pbepbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Okt 2012 kl. 13:25
Hej Strit, kan du redegøre for om jeg kan bruge det til de formål som jeg skriver om i min anden tråd? http://www.123nu.dk/lystfiskeri/forum/forum_posts.asp?TID=44839&title=fiskest-til-bla-torsk
Til top
Strit Gudmandsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
strits Avatar

Tilmeldt:: 12 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 93
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér strits Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Okt 2012 kl. 13:29
Må beklage. Svarrede kun på dine to spørgsmål. Hvordan man bruger hjulet og til hvad er et andet spørgsmål, og om det er pengene værd må være op til hver enkelt.
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Okt 2012 kl. 13:44
Hej Peter
 
Jo det er et kaste hjul, og vil være super fint til de nævnte formål, bare du ikke finder på, at bruge det til tungere pirkefiskeri !! Smile
Til top
Peter Birk Enggrob Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pbepbe

Tilmeldt:: 09 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 102
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pbepbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Okt 2012 kl. 13:57
Tak for hjælpen Lars !
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres