Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byttehandel.

 Besvar Besvar
Forfatter
Danni møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kitti

Tilmeldt:: 02 Mar 2011
Geografisk: fjerritslev
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kitti Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Byttehandel.
    Sendt: 17 Okt 2012 kl. 09:36
Hej med jer derude. Jeg har et lille problem jeg håber i kan hjælpe med. Jeg har sat mit Hardy Marksmann kl 3 samt et orvis battenkill bbs1 fluehjul til salg eller evt bytte til et kl 8 hjul. Jeg er blevet budt et scierra tx2 blå model med bagline og 600 kr oveni for sættet. Er det et bud jeg skal tage imod eller er det for lidt?? Håber i vil hjælpe mig. På for hånd tak.

MVH. Danni Møller.Smile
Til top
Allan Wermuth Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wermuth

Tilmeldt:: 28 Dec 2007
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 226
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wermuth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Okt 2012 kl. 09:41
Umiddelbart lyder det som en dårlig handel for dig ...... , prøv at sætte dit sæt til salg/auktion, så kan du jo altid købe dig et hjul for pengene.

-Allan
Til top
Danni møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kitti

Tilmeldt:: 02 Mar 2011
Geografisk: fjerritslev
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kitti Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Okt 2012 kl. 09:46
Hej Allan. Jeg har haft det til salg et pr gange nu, uden held. Ved ikke om det er nemmere at sælge det til forår hvor tørfluerne kommer på banen igen.
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Okt 2012 kl. 10:07
TX2 hjulene er ikke lige de bedste hjul ...
Har hørt flere haft problemer med bremsen  som sætter sig  ...
 
Hvis det var mig ville jeg holde mig langt fra dem  ... 
 
Men der er sikkert også flere der er positive omkring de hjul ...  men det er jo heldigvis smag og behag  .:) 
Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
Danni møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kitti

Tilmeldt:: 02 Mar 2011
Geografisk: fjerritslev
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kitti Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Okt 2012 kl. 10:38
Tak for svaret Sten. tror os jeg finder et andet hjul.
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Okt 2012 kl. 17:25
Hej Danni.
Jeg har ikke nogen idé om hvad du kan få for dit sæt, men har en klar mening om hvilket hjul du skal købe. Vælg den størrelse der passer bedst til dit behovWink
Vh.  IJ


Redigeret af IvanJeppesen - 17 Okt 2012 kl. 17:32
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Okt 2012 kl. 21:03
Korsholm har et kanon godt fluehjul ved navn Globe, det virker helt suberænt.Clap
Til Steen T TX2 er ganske godt, det er jo efterlignet flere steder....ikk.Confused


Redigeret af Taonga - 17 Okt 2012 kl. 21:04
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down