Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Afmontering af hjulholder

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Romsdal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Romsdal Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Romsdal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Afmontering af hjulholder
    Sendt: 24 Okt 2012 kl. 10:28
Til top
Henrik Romsdal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Romsdal Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Romsdal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2012 kl. 10:34
Prøver igen
Hej alle
Er der en der har et godt tips til afmontering af håndtag og hjulholder.
Har et par gamle fluestænger jeg ikke bruger,men inden de bliver til blomsterpinde,har jeg tænkt mig at bibeholde holder og kork.
Jeg kan bare save klingen af ved korken og bore hullet ud,men hvis der er en nemmere måde,vil jeg meget gerne høre om det.
Mvh Henrik
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2012 kl. 10:35
Det var ikke meget, hæld varmt vand gerne nykogt på hjulholderen tage et par arbejdshandsker på gerne med gummi belægning, og vrid indtil den går løs, det har altid virket for mig!
VH
Henrik
Til top
Mads Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MBM Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MBM Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2012 kl. 10:35

 



Redigeret af MBM - 24 Okt 2012 kl. 10:36
Til top
Henrik Romsdal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Romsdal Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Romsdal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2012 kl. 10:49
Hej Henrik
Det vil jeg prøve og tak for tipset.
mvh Henrik
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2012 kl. 17:46
du kan ikke regne med at kunne genbruge korken på den måde... 
hvad er det i øvrigt for stænger der må lide den skæbne, at blive til blomsterpinde??
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres