Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anderledes tråd

 Besvar Besvar
Forfatter
Laurids Bruun Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
kvindemin

Tilmeldt:: 06 Jul 2010
Geografisk: Christiansfeld
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kvindemin Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Anderledes tråd
    Sendt: 12 Nov 2012 kl. 22:35
For et års tid siden fik jeg den ide at jeg skulle eje en G LOOMIS CLASSIC enhånds,
om det var en 5er eller 6er var egentlig ligegyldig, men prøves skulle det. Jeg var heldig at få fat i et rigtig fin eksemplar af en 5er, sikke en stang. Så nu skulle jeg virkelig ha fat i en 9" 6er, det lykkes også. Jeg har igennem tiderne fisket med lidt forskellige stænger, primær 6er, og selvfølgelig startede det med 2 delte stænger, men aldrig en LOOMIS, det slog mine penge ikke til dengang. Efterhånden blev man jo smart og skulle ha 4delte stænger, og der har været mange fine stænger i mine hænder som jeg har synes godt om. MEN MEN, nu skulle den gamle CLASSIC prøves, og jeg kan næsten ikke få armene ned igen, det er dælme da dejligt at gå med en så gammel konstruktion som kaster mindst lige så godt som de nyeste modeller, og samtidig en nydelse at fighte en fisk på. 
NU KOMMER SÅ DET JEG ER SÅ NYSGERRIG EFTER AT HØRE:
Er der flere af jer, der lader sine fine nyeste 4 delte modeller stå der hjemme til fordel for den gamle CLASSIC. 
Jeg er en af dem....

HILSEN
LAURIDS
Til top
Tommy Lund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TLL Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2003
Status: Offline
Beskeder: 416
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TLL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Nov 2012 kl. 23:56
Ja da!! fisker stadig med min gamle 2 delte Sage RPL+... det er også en "classic"er.Wink
Dog har jeg også haft flere af GG. Loomis classicer.. de kastede alle godt.. specielt min 12,6 #8 uha sikken stang!!
alle er dog solgt nu...
men forstår godt din begejstning.. Thumbs Up
Vh.
Tommy Lund
tommylund66@gmail.com
20470538
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2012 kl. 00:55
I mine øjne er lige netop G-loomis glx classic 9' #6 en af de aller bedste alround fluestænger overhovedet... og den er jo 2 delt :-)
Til top
Mikael W Schmith Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MikaelWS Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Salling
Status: Offline
Beskeder: 510
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MikaelWS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2012 kl. 09:01
jeps - den gode gamle rpl + 796
Til top
Jørn Krogh Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fiskekrogh

Tilmeldt:: 25 Mar 2007
Geografisk: Vejen
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskekrogh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2012 kl. 10:52
Rpl 896  den trækker igennem når det blæser, at den så er 20 år gammel Korken er slidt hùl ved tommelfingeren så grejet bliver brugt
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres