Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

wireværktøj

 Besvar Besvar
Forfatter
Ove Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
ons Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ons Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: wireværktøj
    Sendt: 23 Nov 2012 kl. 18:01

Hej folks

Der er i klubben blevet indkøbt grej til spinnerbyg. Der er b. andet købt et wireværktøj, hvor man kan både forbukke og afslutte ved spinnerfremstilling.

Problemet er bare at der ikke er nogen i klubben der kan betjene det.Confused

Efterfølgende har vi prøvet at google på nettet, men ikke fundet noget brugbart.

Det ville være supert, hvis der sidder et geni med en viden om dette emne og vil dele ud af det.Smile

Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Nov 2012 kl. 18:11
hvilket værktøj har i købt ???
Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Nov 2012 kl. 18:27
Til top
flemming kaae neergaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
flemming n

Tilmeldt:: 16 Aug 2011
Geografisk: hadsten
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flemming n Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Nov 2012 kl. 19:38
prøv at gå ind på Real pros hjemmeside det er www.luremaking.com god fornøjelse mvh flemming n
Til top
flemming kaae neergaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
flemming n

Tilmeldt:: 16 Aug 2011
Geografisk: hadsten
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flemming n Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Nov 2012 kl. 19:42
det er Real pros wire forming tool instuctions
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Nov 2012 kl. 19:51
Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Nov 2012 kl. 19:54
Til top
Ove Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
ons Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ons Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Nov 2012 kl. 20:01
Ørde: Vi har købt det værktøj som Thomas M. linker til.
Takker for hurtigt svar til alle, da Flemming K. N. ramte rigtigt med linket.
Forsat god dag. Big smile
Knæk & Bræk
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Nov 2012 kl. 22:47
en rundtang gør jobbet nemt efter et par forsøg. Super nemt og fejlfrit resultat :)
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Nov 2012 kl. 09:24
aarh, det ser dælme fint ud .. er der nogle af jer der ved hvor stor godstykkelse man kan bruge ?? det kunne jo være fint hvis man kunne bruge det på pianowire til kystwoblerne ?! ... eller har i evt. andre værktøjer til det ?
Til top
Jørn Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørn Mortensen

Tilmeldt:: 27 Nov 2005
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørn Mortensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Nov 2012 kl. 11:28
 

En verden af smaating/file0001.pdf

  Hej du kan udskrive virkemåden fra min side og der kan du samtidig se de forskellige dele vi kan levere til spinne byg.
 
 mvh Jørn www.lionfish.dk
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2012 kl. 16:53
link'et virker ikke ..
var der i øvrigt nogle der vidste hvilken godstykkelse værtøjet kunne klare ?
Til top
flemming kaae neergaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
flemming n

Tilmeldt:: 16 Aug 2011
Geografisk: hadsten
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flemming n Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2012 kl. 17:19
Til top
flemming kaae neergaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
flemming n

Tilmeldt:: 16 Aug 2011
Geografisk: hadsten
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flemming n Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2012 kl. 17:20
hej Ørde det kan tage op til 0,7 mm
mvh flemming
Til top
Jørn Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørn Mortensen

Tilmeldt:: 27 Nov 2005
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørn Mortensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2012 kl. 18:47
 Der står også at kan udskrives fra min side.
 
mvh Jørn
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2012 kl. 19:13
Flemming@ kan man ikke få en tykkere wire igennem, eller er værktøjet ikke stærkt nok til at bukke/bøje tykkere wire ?! har du evt. prøvet med pianotråd i en lidt tykkere størrelse ?
Jørn@ Tak tak, men linket virker stadigvæk ikke, og syntes din side er lidt uoverskuelig, men mange tak for hintet .. det kan jo stadig være at det kan hjælpe andre.
Til top
Jørn Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørn Mortensen

Tilmeldt:: 27 Nov 2005
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørn Mortensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2012 kl. 20:17
HEj har lige set efter linket virker du skal ind på selve siden igennen www.lionfish.dk  og så under småting der kan du udskrive filen som en pdf fil
 
mvh Jørn
Til top
flemming kaae neergaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
flemming n

Tilmeldt:: 16 Aug 2011
Geografisk: hadsten
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flemming n Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2012 kl. 07:57
hej Ørde det er kun lavet til 0,7mm 0,8 kan lige gå i men snoningen bliver for tyk
mvh Flemming
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2012 kl. 08:56
Citat: Jørn Mortensen

HEj har lige set efter linket virker du skal ind på selve siden igennen www.lionfish.dk  og så under småting der kan du udskrive filen som en pdf fil
 
mvh Jørn

Hej Jørn
Tror trådstarter har fået løsningen, derfor tillader jeg mig at give lidt konstruktiv kritik.
Alle jeg kender siger med et smil på læben, at lionfish.dk er branchens mest uoverskuelige website. Den er et studie i sig selv. Hvis man surfer rundt længe nok finder, man stadig nye ting. Personligt har jeg for langt tid siden givet op, hvis jeg vil købe noget specifikt på nettet. Selv et "direkte" link du giver, kan ikke blot trykkes på, så brugeren kommer direkte ind. 
Til gengæld siger de samme mennesker, at du har mange fine ting i din butik til den rigtige pris og at man får en god behandling. På baggrund af dette har jeg lyst til, at komme forbi en dag :-)

P.s Håber ikke du tager det negativt opOuch.....vi kan jo ikke være perfekte til det hele.Smile
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2012 kl. 09:24
Citat: sage

Citat: Jørn Mortensen

HEj har lige set efter linket virker du skal ind på selve siden igennen www.lionfish.dk  og så under småting der kan du udskrive filen som en pdf fil
 
mvh Jørn

Hej Jørn
Tror trådstarter har fået løsningen, derfor tillader jeg mig at give lidt konstruktiv kritik.
Alle jeg kender siger med et smil på læben, at lionfish.dk er branchens mest uoverskuelige website. Den er et studie i sig selv. Hvis man surfer rundt længe nok finder, man stadig nye ting. Personligt har jeg for langt tid siden givet op, hvis jeg vil købe noget specifikt på nettet. Selv et "direkte" link du giver, kan ikke blot trykkes på, så brugeren kommer direkte ind. 
Til gengæld siger de samme mennesker, at du har mange fine ting i din butik til den rigtige pris og at man får en god behandling. På baggrund af dette har jeg lyst til, at komme forbi en dag :-)

P.s Håber ikke du tager det negativt opOuch.....vi kan jo ikke være perfekte til det hele.Smile

Mon disse link virker:


Jeg tror nogle af problemerne opstår af, at man ikke kan lægge sine link direkte ind på siden, men skal henover knappen (Indsæt Hyperlink) oppe i værktøslinien.

Jørn Mortensens side er ikke den letteste at finde rundt på, men umuligt er det efter min mening ikke.

Mvh
Henning 

 


Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres