Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Reje øjne.

 Besvar Besvar
Forfatter
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Reje øjne.
    Sendt: 24 Nov 2012 kl. 12:36
Hej.


Jer der laver reje øjne, hvor tyk nylon bruger i? Har lige pt noget 0.40 drennan, men det er som om kuglen man brænder ikke rigtig bliver så stor, ligegyldigt hvor meget man brænder. Måske jeg skal have noget tykkere nylon?

Jeg har hørt at nogen brugerepoxy til at lave øjnene , men kan man nøjes med at bruge Loon hard head?
Hilsen Kim.
Til top
Arnt Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
arntc

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér arntc Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Nov 2012 kl. 13:29
Jeg bruger 0,40 og 0,50 Stroft. Det smelter til rigtig tykke klumper.

Derudover bruger jeg hardhead i forskellige farver, rød, sort, orange, og afslutter med 2 lag klar.
Til top
Claus Blaabjerg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
blommi Avatar

Tilmeldt:: 18 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér blommi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Nov 2012 kl. 13:51

før brugte jeg epoxy, nu bruger jeg UV lim , og derefter 2 gange neglelak i den ønskede farve, de holder super godt, og neglelak kan du ofte få billigt. Og når de spørger om det er til gave, siger du ja, så slipper du for yderlige spørgsmålCool

Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Nov 2012 kl. 15:06
Måske jeg bare skal dyppe øjnene flere gange i sort hard head for at bygge øjnen op?
Har ikke uv lim.
Hilsen Kim.
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Nov 2012 kl. 16:29
køb uv lim og se muligheden i flere fluerSmile
Der er virkelig mange muligheder
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum