Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Udsalg

 Besvar Besvar
Forfatter
Ove Leif Petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
leif P Avatar

Tilmeldt:: 14 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér leif P Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Udsalg
    Sendt: 24 Nov 2012 kl. 17:44
Var lige inde og kigge på Janogbo´s November udsalg...Faldt over en ting som undrer mig!
 
De havde en Fenwick Techna AV fluestang 9 fod "6 på udsalg...Til en pris a 1299/ 3499,- for den normale pris
 
Der er det jeg undrer mig  Confused
 
Er selv ejer af en sådan fluestang...Købte den uden tilbud til omk. 1500 kr, for 2 år siden
 
Så hvor kommer dette åbenbart normale beløb på 3499,-!
 
Måske min også var på tilbud uden jeg vidste det LOL
 
Leif P
Because:Maybe one day i will catch a mermaid!
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nikolaj Kolding! Avatar

Tilmeldt:: 13 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 233
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nikolaj Kolding! Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Nov 2012 kl. 18:03
Sådan helt generelt så ligger Jan og bo butikkerne ofte 30 - 60 procent over mange af konkurrenterne, på rigtigt mange varer. Kigger man sig ikke for så bliver man snydt, sådan er det bare. Har efterhånden mødt alt for mange som nægter at sætte deres ben i Roskilde butikken pga urimelige priser og svingene service. inkl. mig selv..
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Nov 2012 kl. 18:43
Jeg tror at du har fået din på tilbud også, et hurtigt søg på nettet viser at både Jagt & Fiskerimagasinet og Ækvator Sport har samme førpris på deres Fenwick Techna AV fluestænger...
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Nov 2012 kl. 19:06
Hej Ove.

Fenwick Techna fluestængerne har man kunne købe til 1495,- mange steder gennem de sidste 5-6 år, som angiveligt før skulle have kostet 3495,-
Jeg har bare aldrig set dem til denne "før pris", og jeg tvivler også på at andre har.
I øvrigt synes jeg at 6èren er ganske udmærket, mens 8èren til gengæld er så ringe så det trodser enhver beskrivelse.

Mvh
Jim.

Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Nov 2012 kl. 21:31
Det er vel "vejledende" pris som er oplyst af importøren/producenten. Har dog aldrig set noget være til salg til vejledende pris, men man ser jo ud til at spare en hulens masse..
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2012 kl. 01:38
Stangen har været nede i 999 i flere tilfælde de sidste år.
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2012 kl. 09:28
De evige tilbud som man sigerWink
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Ove Leif Petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
leif P Avatar

Tilmeldt:: 14 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér leif P Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2012 kl. 10:09
Ja de evige tilbud, passer nok meget godt...Som Jim skriver, de har åbenbart været på udsalg i en del år Smile
Bruger nu aldrig min, syntes den har en lidt underlig aktion
Leif P 
Because:Maybe one day i will catch a mermaid!
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2012 kl. 13:13
Jeg har for længst mistet min barnetro omkrimg normalpriser, vejledende priser og udsalgspriser.
Som regel er der hverken hoved eller hale på det, man fornemmer næsten at vi som forbrugere/købere betragtes som dårligt begavede.
For nogle år siden fik jeg ved et tilfælde fingre i noget forhandlermateriale omkring priser. Indkøb og vejledende fra en dansk importør/producednt.
Som jeg læste det er der en kæmpe avance på tøj og grej. Så når ting sælges under halv pris på 12 måneders udsalg, er jeg overhovedet ikke nervøs for at forhandleren taber på tingene, uanset hvad de skriver som "før eller normal" pris.
Dette er en wild-west jungle.
/frede
 
Til top
Tobias Larsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Storfiskeren

Tilmeldt:: 18 Feb 2009
Geografisk: Lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 81
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Storfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2012 kl. 16:08
Ja det er desværre et meget udbredt problem i Fiskegrej butikkerne med de falske priser, og det er sådan set heller ikke lovligt.

En varer må kun være på tilbud i en ganske kort periode af gangen, ellers er dette ikke et tilbud mere,a og førprisen SKAL nu erstattes med med tilbudsprisen. 

Lovgivningen er lavet netop for at man ikke kan snyde med kunderne med før priser. 
 
Til top
Tobias Larsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Storfiskeren

Tilmeldt:: 18 Feb 2009
Geografisk: Lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 81
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Storfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2012 kl. 16:13
Jeg har faktisk været udefor at handle i en butik hvor der ved disken lå en oversigt til ekspedienten som viste hver eneste mærke butikken havde og ude for hvert mærke stod der den procent rabat man fik, og den fik man ved hver eneste varer. Så man ved aldrig hvad man har købt for, for den pris som stod på varen, var altid fuldstændig ude i hampen!. Thumbs Down
Til top
Kjeld Willerslev Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kjeld Willerslev Avatar

Tilmeldt:: 20 Mar 2008
Geografisk: ½KBH-½KARUP
Status: Offline
Beskeder: 968
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kjeld Willerslev Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2012 kl. 17:27
Man kan da vel kun glæde sig over en branche, hvor forretningerne gør rigtig meget for at give kunderne en god købeoplevelse.
 
Uanset om prisen er kr. 3.500 eller kr. 500 for den nye stang, så er den næsten altid tæt på at være verdens bedste, og på prisen sparer man ofte det dobbelte af det, man giver for stangen.
 
Det er sgu da pænt af branchen at skabe så glade kunder Clap
mvh
kjeld
Én fisk mere på land, er én fisk mindre i vand, men én fisk mindre på land, er ikke én fisk mere i vand....
Til top
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2012 kl. 21:21
Det eneste rettesnor man 100% kan stole på, er om man vil give den pris varen koster.
Førpris og lovprisninger fortæller desværre ikke ret meget om hvor meget varen er værd.
Fat i skidtet og brug din sunde fornuft, vil du give XXkr. for denne vare ???? hvis ikke så lad den stå
 
Jesper Rasmussen
Til top
michael jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
taro

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 315
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér taro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2012 kl. 12:46
Min lokale fakta har også flødeboller på tilbud til 8 kr... Der står Bazar Tilbud på et stort gult skilt på dem.
 
Problemet er bare 8 kr er normalprisen for dem.
 
Har nævnt det for en af dem og han vidste ærligt ikke hvorfor det stod sådan.
 
Han nævnte stille med et smil på læben at det nok var for at narre kunderne Big smile
 
Noget helt andet er det undre mig at en butik som Jan&Bo kan blive ved med at eksistere når de er så dyre med alt.. Som en skrev længere oppe var det en hel del.
 
Enten må der være mange penge i at sælge grej alligevel eller også har de bare ikke kunnet finde ud af at forhandle priserne med leverandørene.
 
Sidste mulighed kunne være de arbejdede gratis og selv spyttede penge i kassen for at eksistere Smile
 
Bare en tanke.


Redigeret af taro - 26 Nov 2012 kl. 12:50
Til top
Kjeld Willerslev Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kjeld Willerslev Avatar

Tilmeldt:: 20 Mar 2008
Geografisk: ½KBH-½KARUP
Status: Offline
Beskeder: 968
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kjeld Willerslev Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2012 kl. 13:24
Ja og i en hel del forretninger kan man købe på mange måneders kredit helt uden renter. Det må så betyde, at dem, der betaler kontant, også betaler renterne for dem, der ikke køber på kontant. Nej hvor er det smart Thumbs Down
Én fisk mere på land, er én fisk mindre i vand, men én fisk mindre på land, er ikke én fisk mere i vand....
Til top
Chris Østergaard Kørvel Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
indonesiaflyfishing Avatar

Tilmeldt:: 14 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 129
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér indonesiaflyfishing Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2012 kl. 13:48
Her kan i få en ide om hvad grejet koster og husk dette er grossisten som osse tjener penge !!!!!! køber stort set alt mit grej her
 
 
indonesiaflyfishing@gmail.com
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2012 kl. 13:53
Hvis man køber for mere end ca. 1320 kr. pr. år, så kan det sikkert godt betale sig at blive medlem af forbrugsforening og betale med det kort - på den måde vil man nemlig ofte kunne få yderligere 9-10 procents rabat, hvis forretningen er med (vent dog lige med at sige, at du vil betale med Forbrugsforeningens kort før til sidst, når evt. rabat er forhandlet på plads Wink ): Hvis man f.eks. har forhandlet sig frem til en pris på 4000 kr. for et Stella FE, så vil man altså kunne få yderligere ca. 400 kr. i rabat.
Til top
Raymond Holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Raymond Holm Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2008
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Raymond Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2012 kl. 16:06
Hvilken overraskelse :)
 
Der er intet nyt i de her "før priser" om de så kaldes vejl. , eller vildledende.
 
Jeg kan ikke se et problem i at der findes vejl. priser også "tilbudspriser"
 
Det må være en vurdering om man kun er ude efter laveste pris, så find en webshop.
 
Dem der ikke har butik og personale , kan sikkert gøre det billigst.
 
Men skal der rådgivning og service til må man i butikken.
 
Nu bliver der lige nævnt "Jan og Bo" , men det er vel (næsten) dem alle ,
 
fiskegrejsbutikker der har samme type tilbud.
 
 
 
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2012 kl. 16:24
Husker at den har kunnet fåes til 999,- og mere skal den ikke koste!
VH
Henrik
Til top
michael jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
taro

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 315
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér taro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2012 kl. 17:37
Selvfølgelig vil tingene være dyrere i en fysisk butik end en webshop men lige nøjagtig Jan&Bo bla er en del dyrere end andre tilsvarende fysiske butikker hvilket undre mig at de så kan overleve.
Til top
jimmi petersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jimmi petersen Avatar

Tilmeldt:: 09 Maj 2010
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 82
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimmi petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2012 kl. 18:05
Hej Alle
 
Jeg kan kun tilslutte mig koret som ikke har lyst til at sætte mine ben i en janogbo butik.
 
jeg havde for et par uger siden lidt tid jeg skulle have slået ihjel inden et møde i Hillerød, og tænkte jeg ville slå vejen forbi janogbos nye shop for at kigge lidt nærmere på en savage gear parabellum spin, var dog ved at gå bag over da jeg så de ville have 1499 får den når den står til 799 i mange andre butikker.
 
Da jeg nævnte det for ekspedienten at jeg syntes de var dyre med stangen og hvad pris jeg har set den til, var hans eneste komentar: "Det er fordi de ikke vil tjene penge" jeg sagde pænt farvel og kørte til sportsdres efter mødet og købte min savage gear stang der istedet for.
 
Jeg mener at vi alle skal støtte op om vores grejbutikker i vores nærområde, men vil sgu ikke støtte en butik som har så ringe kundeservice og ublu priser.
 
Jimmi  
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
duck power

Tilmeldt:: 27 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér duck power Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2012 kl. 19:15
Hmmm, når jeg tjekker Sport Dres hjemmeside, så koster stangen 999 og Jan og Bo tager 995, så det er vist en ommer JimmiClap 
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2012 kl. 19:16
Jimmi :

Så vidt jeg husker, har Jan & Bo´s da prisgaranti - så du havde fået stangen til samme pris, hvis du havde bedt ekspedienten tjekke prisen hos "konkurrenterne"Smile

Jeg tjekker næsten aldrig, om jeg kan spare en hundredekroneseddel ved eksempelvis at handle på nettet (efter at jeg har kigget på en stang i en given butik), jeg handler bare dér, hvor jeg har benyttet deres muligheder for at rode lidt med grejet.. Den service betaler jeg gerne for.

Grejpriser og avancer har jo været til debat et utal af gange før, og der kommer nok ikke rigtig noget banebrydende frem denne gang... 
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2012 kl. 19:19
Duck power :

Jamen så er det jo en anden sag.
Hvis Jimmi havde forlangt et pristjek - så havde han skulle smide 4 kr. ekstra - dét er jo garantiprisWink.

Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2012 kl. 19:22
Køber næsten alle mine stænger og hjul hos J&B med prisgaranti, så de er til at handle med.
Til top
Henrik Arnberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HAJ

Tilmeldt:: 20 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HAJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2012 kl. 19:33
Deres hjemmeside er et stort rod med 3-5 forskellige "tilbud" knapper og sjovt nok har dagens tilbud været det samme hele året ! ... Med det sagt har jeg ikke handlet der før så jeg kan ikke sige andet end det før omtalte kaos de kalder en hjemmeside ;) 

Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nikolaj Kolding! Avatar

Tilmeldt:: 13 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 233
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nikolaj Kolding! Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2012 kl. 19:43

Jeg vil gerne fortælle lidt om hvorfor jeg meget sjældent sætte mine ben i deres butik. For omkring 5 år siden skulle jeg købe en ny stang til et særligt behov. Der stod ikke pris på stangen men ekspedienten kunne oplyse at prisen var 1600 kroner. Jeg køber så stangen og kan bagefter konstatere at den vejl. Pris hedder 1299 kr. og at den endda kan købes flere steder til 899 kr. Jeg havde aldrig troet at de kunne finde på at sælge mig en stang 300 kr. over den vejl. Pris. Efter et pristjek rundt, var der ingen butikker som solgte stangen til højere end 1299 kr. og det var kun ganske få som tillod sig det. Det var naivt af mig ikke at tjekke prisen og det var hamrende dårlig stil af butikken. Jeg bor sådan cirka 300 meter fra deres Roskilde butik og som grej/fiske tosse, bruger jeg hvert år mange tusinder kroner på mit fiskeri, dem får Jan og bo så ikke andel i og det er kun deres egen skyld.. 

Til top
Casper Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
casper stenfors Avatar

Tilmeldt:: 20 Apr 2006
Geografisk: Roskilde
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér casper stenfors Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2012 kl. 19:44
Uanset hvordan vi vender og drejer den, så er der noget der hedder vejledende udsalgspris, og hvis man kikker i et fenwick katalog fra da stangen kom frem står den til 3499,- og i bund og grund så er det den rettesnor de forskellige forretninger har, om det er jan og bo, eller det er jagt og fiskerimagasinet eller hvem det nu måtte være, jamen så skulle i da hellere være lykkelige for at i kan købe stangen til( 995,- 1499,- ) kontra i skulle give vejledende udsalgspris for dem.. jeg fisker primært med sage, men har også andre stænger (Gary loomis, vision, zspey,Scierra, unamit) jeg har lidt af hvert men alligevel hiver jeg da min fenwick stang frem engang imellem, for Hey!!!! Det er sku en fed klinge som stangen er bygget på! Den kaster mildest talt, undskyld mit dansk, men pisse godt så jeg forstår ikke hvorfor det skal være et problem at man kan købe den til 995,- eller 1499,- kontra vejledende 3499,- tænk hvis ikke de forskellige forretninger kørte tilbuds priser engang imellem, så kunne vi alle få lov at give fuld pris for varen, og så kunne vi sidde og tude over at skulle betale fuld pris for det.. Tag nu eksempelvis Scierra, jeg har aldrig nogensinde oplevet at købe nogen af deres produkter til bare noget der ligner udsalgsprisen, helt ærligt tag jer dog sammen!! hvis i synes det
Er forfærdeligt at få noget billigere end den reelle pris!, så Lad da være med at købe det!

God aften.
Mvh Casper
Til top
Casper Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
casper stenfors Avatar

Tilmeldt:: 20 Apr 2006
Geografisk: Roskilde
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér casper stenfors Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2012 kl. 19:53
Forresten glemte jeg lige, så vidt jeg ved er jan og bo da Danmarks største grejkæde, så service'n kan jo ikke være helt ved siden af :-) Og som Simon siger, så har jan og bo jo prisgaranti, og så er det jo ikke værre end man siger til ekspedienten at man har set varen til en billete pris et andet sted (og det har jeg sagt adskillige gange) og så får jeg sku varen til den pris, som jeg endnu engang har set den til ! :-) og oveni hatten så får jeg en god service i forretningen, som jeg ikke havde fået hvis jeg havde handlet på nettet :-)
Til top
Raymond Holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Raymond Holm Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2008
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Raymond Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2012 kl. 21:00
Nu kan det jo også være at en given sælger/ekspedient ikke længere er i samme butik.
 
Og hvis det er tilfældet, kunne det jo være at det var anderledes i dag.
 
Eller der kunne være ændret retninglinjer.
 
Jeg mener de fleste (hvis ikke alle) er prisbevidste , og som regel bruger lidt tid på nettet for at søge priser , inden et butiksbesøg.
 
Det er i hvert fald min opfattelse, og dermed vil sådan en holdning, som du oplevde Nikolaj, ikke være gangbar i længden.
 
Jeg handler ofte hos J & B i Roskilde, og mener bestemt ikke der er en finger at sætte på deres service.
 
De plejer også at være skarpe med priserne.
 
 
Til top
michael jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
taro

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 315
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér taro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2012 kl. 21:16
De har da ikke prisgaranti mere?
Til top
Casper Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
casper stenfors Avatar

Tilmeldt:: 20 Apr 2006
Geografisk: Roskilde
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér casper stenfors Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2012 kl. 21:30
Michael Jensen.. Hvor har du det fra ? :-)
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nikolaj Kolding! Avatar

Tilmeldt:: 13 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 233
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nikolaj Kolding! Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2012 kl. 21:35

Raymond;

Jeg kommer aldrig til at handle der igen, det forhold er desværre ødelagt. Jeg har en 3 – 4 butikker som jeg handler en hel del ved og er glad for, så der bliver jeg ved med at komme. Samme ekspedient arbejde der desuden stadig, men det er jo også lige meget, for det er ejeren som sætter priserne og bestemmer i sidste ende  Wink


Forstår ikke helt hvad du mener med skarpe, altså billige, gode tilbud eller hvordan??



Redigeret af Nikolaj Kolding! - 26 Nov 2012 kl. 21:36
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nikolaj Kolding! Avatar

Tilmeldt:: 13 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 233
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nikolaj Kolding! Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2012 kl. 21:52

Nu skal det her jo heller ikke lyde sig som kampagne imod jan og bo koncernen. De har handlet grej i mange år og det kræver nogle glade kunder, længere er den bare ikke. Vi har nok alle en lidt forskellig opfattelse hvad vores ønsker er som kunder og har nogle forskellige behov. Smile 

Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2012 kl. 22:12
Helt enkelt sæt dig ind i prisen på en vare før du handler, vær prisbevist
 
Så ungår man den slags mærkelige Clownpriser
Til top
michael jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
taro

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 315
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér taro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2012 kl. 22:22
Citat: casper stenfors

Michael Jensen.. Hvor har du det fra ? :-)
 
Fra at det er fjernet på deres hjemmeside og at de meddelte at de ikke havde prisgaranti mere da jeg var der sidst.
 
Det er dog over 1 år siden så måske er det der igen da de fandt ud af der så ik kom nogen kunder uden den.
 
Men hvis nogen har prisgaranti plejer de nok at skilte og reklamere med det.
 
Derfra Wink
 
 


Redigeret af taro - 26 Nov 2012 kl. 22:24
Til top
michael jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
taro

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 315
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér taro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2012 kl. 22:27
Citat: Nikolaj Kolding!

Raymond;

Jeg kommer aldrig til at handle der igen, det forhold er desværre ødelagt. Jeg har en 3 – 4 butikker som jeg handler en hel del ved og er glad for, så der bliver jeg ved med at komme. Samme ekspedient arbejde der desuden stadig, men det er jo også lige meget, for det er ejeren som sætter priserne og bestemmer i sidste ende  Wink


Forstår ikke helt hvad du mener med skarpe, altså billige, gode tilbud eller hvordan??

Sådan rent bogstaveligt så ja men hvis han prissætter helt efter sine egne ønsker og behov har han ikke en butik at eje ret længe medmindre han selv betaler for at ha den. LOL
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres