Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

jeg har fået en julegave fra go-fi :o)

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: jeg har fået en julegave fra go-fi :o)
    Sendt: 04 Dec 2012 kl. 16:45
Halløj

Vil bare lige dele glæden i at jeg idag fik en sms fra Go-fi om at de havde en julegave til mig. efterfulgt af 5 udråbstegn i beskeden skyndte jeg mig at tænke computeren da jeg kom fra arbejde og se hvad det dog var jeg kunne se frem til at udvide mit fiskegrejssortiment med... en julegave! God stil! havde jeg deltaget i en konkurrence jeg mon havde glemt eller har de udtrukket mig fra deres kundebase for at give en julegave... et par strømper, en fiskekrog eller hvad kunne de dog ha fundet på?

Kan I så forestille jer skuffelsen og ikke mindst min lange næse af at se at linket fortæller mig at jeg kan handle fragtfrit ved at bruge en kode..... øv bøv hehe

Skulle jeg trods forventning være den eneste der har modtaget denne fantalastiske gave så giver jeg den gerne videre til en som lige står og mangler noget derfra som vil spare fragten :o) bare skriv så får du da lige koden. Jeg havner nok i butikken inden længe alligevel så kan I andre lige så godt nyde gaven...

Mon ikke jeg får flere gaver til jul...?!? Embarrassed God Jul

Disclaimer: Denne besked er måske lidt sarkastisk, men skrevet med det bredeste grin på.
Til top
Michael Moesby Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
moesby Avatar

Tilmeldt:: 01 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 212
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moesby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Dec 2012 kl. 21:23
fik samme gave...
Til top
Carsten Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carstendamm Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 414
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carstendamm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Dec 2012 kl. 21:25
Hejsa
 
Jeg tror ikke, at I skal udlevere koden til uindviede, den er MEGET
hemmelig Censored
 
M.v.h.
Carsten
Flytying is a school from which we never graduate
Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Dec 2012 kl. 21:28
Der står også noget med gratis fragt + tilbud i deres nyhedbrev, hvis man er tilmeldt det på mail.
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Dec 2012 kl. 21:36
Jeg fik denne julegave:

De næste 3 dage kan du med koden 2412 handle  portofrit på vores webshop

/J


Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Dec 2012 kl. 21:40
same .. og fesent .. faktisk lidt skuffen .. selvfølgelig kan de ikke sende fiskegrej gratis ud til 1000vis af kunder, men så dæmp ordlyden af din besked .. overvejer KRAFTIGT at afmelde mig deres service!! .. minder mest af alt om TVShop / Kuponhæft metoder!!
Til top
Carsten Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carstendamm Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 414
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carstendamm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Dec 2012 kl. 21:51
Øv altså Jørgen
 
nu røbede du mit julegave alligevel Shocked
Flytying is a school from which we never graduate
Til top
Ivan møller Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
imn

Tilmeldt:: 18 Aug 2004
Status: Offline
Beskeder: 91
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér imn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Dec 2012 kl. 22:19
Jeg synes det er Ok gave for os der bor langt væk, så kan man bestille en ting der lige kostede det man vil give uden at blive "flået" med fragt------og jeg så godt det "bredeste grin"  Smile
 
 
Til top
Brian Bechmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fætter ål Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2004
Status: Offline
Beskeder: 471
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fætter ål Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Dec 2012 kl. 06:40
HEHE Bestil 5 billige men tunge ting, og lad dem betale fragten, så indser de nok at den fidus ikke kan betale sig. 
Til top
Ole Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
elldis

Tilmeldt:: 10 Jan 2008
Geografisk: Mors
Status: Offline
Beskeder: 57
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér elldis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Dec 2012 kl. 06:53
Vi er nogle der har over 100 km til nærmeste "store" grejbutik, så gratis fragt er en kærkommen gave. TAK FOR DET, GO-FI Thumbs Up
 
VH Ole
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Dec 2012 kl. 07:08
Tag livet små gratis glæder med kyshånd  ...
Næsten intet i dagens dk er gratis .....
Se positivt på det  ...  man kan jo benytte det eller ej , det er op til en selv ..heldigvis ....
Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
Claus Blaabjerg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
blommi Avatar

Tilmeldt:: 18 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér blommi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Dec 2012 kl. 08:01
Jeg synes det er en ok "gave", men jeg bor også langt fra OdenseCool 
Til top
Niels Åge Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
niels åge skovbo Avatar

Tilmeldt:: 20 Apr 2007
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 728
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér niels åge skovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Dec 2012 kl. 10:27
Hej Michael,

He he, kan du ikke lige fortælle hvad du synes er "fesen" og "skuffende" ved at spare 49,- kroner for portoen hos GOFI. Det synes jeg da er en ok rabat og bestemt ikke noget man behøver at brokke sig over på et forum som her. Jeg kunne forstå hvis du skulle betale ekstra 49,- kroner   Tongue

Vær glad i denne juletid  LOL

Gode hilsner

Niels Åge
Til top
jesper søndergaard winther Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jesper online Avatar

Tilmeldt:: 09 Jun 2004
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 67
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jesper online Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Dec 2012 kl. 10:44
Sidst jeg shoppede, tænkte jeg, at jeg for en gangs skyld kunne købe 'lokalt', så kronerne blev i danmark_ Jeg ville bestille fra Korsholm, men til trods for at det var en lille genstand jeg ville bestille, var der kun en fragt mulighed til 100 kr__
kurven blev hurtigt vendt, og jeg fandt ind hos salmonfly istedet. Her røg der et par andre ting i kurven også, og fragten var fair_ men da jeg modtog varene manglede det som jeg egentlig gik efter__. Det skal lige siges, at jeg selvfølgelig ikke kom til at betale for den, men måtte gætte mig til at de ikke havde den på lager_Ouch
 
god jul
 
 
Til top
Jens Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jens fisker

Tilmeldt:: 09 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jens fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Dec 2012 kl. 12:29
De har da så rigelige lagt nok på deres priser til at selv en pirk tjener de penge på med gratis porto
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Dec 2012 kl. 14:40
Hva hulen er meningen -jeg har IKKE fået denne julegave/tilbud!!!. Kan det mon skyldes, at jeg ikke handler hos dem???.
 
Nå - men da jeg selv har forhandlet, ved jeg også, at hvad der er givet ud på gyngerne, er hentet ind på karussellen - altid!
 
Mvh. - Kim -
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Dec 2012 kl. 14:53
Med deres priser BURDE fragten ALTID være gratis hehe 
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Dec 2012 kl. 15:44
Hej - jeg kan kun tilslutte mig den humoristiske kynisme i denne tråd.
De høje ekspeditionspriser, nogen steder. Det generelt høje prisniveau, nogen steder. Gratis forsendelsen, her. Set i forlængelse af GO-FIs "rentefri" lån, så skal forretningerne jo hente pengene et eller andet sted og jo større krav til aflønning af "profilerne" og andre fasteudgifter til smarte forretninger, så er der stadigt kun en til at betale og gæt hvem.
Så mit bidrag må være det, at det er for dyrt at parkere sin loyalitet og solo handel et sted, men i stedet shoppe rundt og finde det bedste bud til lejligheden, hvilket også er ganske hyggeligt.
Ok man kan måske komme til at savne, pseudo-venskabet med nogen sælgere som man har handlet med igennem mange år, men hvad det bliver også for dyrt i længden og hvis ikke rent økonomisk, så ihvert fald når man bliver fu----.
 
Grej er dyrt nok i forvejen
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Dec 2012 kl. 15:47
Jeg køber meget lokalt!

Lige hjemme ved mig selv foran skærmen LOL
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Henrik Arnberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HAJ

Tilmeldt:: 20 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HAJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Dec 2012 kl. 16:06
Syntes sgu det er morsomt hvordan nogen kan brokke sig - og ligefrem udtrykke negativitet over noget du får GRATIS ... Hold da op en fattig grå og sur hverdag de personer må have - fy for pokker !! 

TAK GO-FI ... Nu kan jeg bestille den lille saks og lidt forfang uden at betale det dobbelte bare for portoen ... Og tænk lige hvad 50 kr fragt pr. Kunde gør for en virksomhed - det er sgu da mange penge ... 

God jul til jer alle ... Og glæd jer over de små ting, så bliver verden lidt lysere. 

Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Dec 2012 kl. 16:36
det var ikke mig der sagde det var fesent... sagde bare at jeg var en anelse skuffet fordi jeg havde forventet noget andet...

og at stille det op som brok og det, synes jeg måske lige er at lægge mere i det end tiltænkt... jeg er sikker på at læser du beskeden igennem igen og ikke mindst disclaimeren forneden så fanger du den...


Redigeret af Twisttmann - 05 Dec 2012 kl. 16:38
Til top
Preben Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Preben99

Tilmeldt:: 10 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Preben99 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Dec 2012 kl. 18:48
Jubiiii weeeh tænkte jeg da jeg fik tilbuddet og skyndte mig at bestille den nye film. Only the river knows. Den er allerede kommet idag . Glæder mig til at se filmen i aften.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres