Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Puerto rico?

 Besvar Besvar
Forfatter
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Puerto rico?
    Sendt: 11 Dec 2012 kl. 20:30
Hej
Jeg skal til puerto rico og der er fiskegrejet jo selvfølgelig med.
Jeg har tidligere prøvet fiskeri på de sydligere himmelstrøg( florida og hawaii)
Jeg vil helst undgå de dyre charter både. For det første synes jeg ikke det er særligt sjovt at man kun skal hale fisken op og det egentlig er skipper der fanger den.
Jeg vil hovede sageligt fiske fra kysten med både flue og spin. Jeg har tidligere haft godt held med blæksprutte og rejer og det vil jeg selvfølgelig bruge igen.
Men hvis der er nogle der kender noget til fiskeriet i puerto rico nogle plads eller nogle man kan snakke med eller noget så hører jeg meget gerne:)
Vi skal bo 3 forskellige steder hvor det ene af stederne er på vieques, men vi har mulighed for at køre efter fiskepladserne så alle steder er mulige:)
Det kan være alt fra bare små fisk til store tarpon alt erfaring modtages med kyshånd.
 
Mvh Anders Almskou
Islynene juniorafdeling for Lystfiskerforeningen af 1926
www.lf26.dk/aktivitetsprogram-for-islynene-2013/
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum