Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tegninger

 Besvar Besvar
Forfatter
Tommi Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
tkj24 Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tkj24 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Tegninger
    Sendt: 13 Dec 2012 kl. 12:46
Hej da jeg er finmekaniker, har jeg tænkt meget over at lave et fluehjul på cnc maskinen, men jeg mangler tegninger, jeg ved godt at jeg bare kan kopier et hjul, men hvis der nu var nogen som måske lå inde med tegninger og er noget helt specielt, ville jeg meget gerne have lov til at låne dem,Materialet er Alu 7075, bla det med en unik bremse volder mig problemer mm,,,Måske der er nogle der har lidt forstand på bl. hvordan en super god bremse er opbygget.??


Redigeret af tkj24 - 13 Dec 2012 kl. 13:09
hilsen Tommi
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2012 kl. 13:19
Jeg tror jeg har nogle detaljetegninger på et fluehjul liggende. Jeg kan lige kigge efter dem i weekenden.
Jeg er dog i tvivl om der er mål på.
Til top
Tommi Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
tkj24 Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tkj24 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2012 kl. 13:22
Citat: Hoffen

Jeg tror jeg har nogle detaljetegninger på et fluehjul liggende. Jeg kan lige kigge efter dem i weekenden.
Jeg er dog i tvivl om der er mål på.


det lyder fint, bare jeg kan se hvordan bremsen er opbygget