Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tegninger

 Besvar Besvar
Forfatter
Tommi Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
tkj24 Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tkj24 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Tegninger
    Sendt: 13 Dec 2012 kl. 12:46
Hej da jeg er finmekaniker, har jeg tænkt meget over at lave et fluehjul på cnc maskinen, men jeg mangler tegninger, jeg ved godt at jeg bare kan kopier et hjul, men hvis der nu var nogen som måske lå inde med tegninger og er noget helt specielt, ville jeg meget gerne have lov til at låne dem,Materialet er Alu 7075, bla det med en unik bremse volder mig problemer mm,,,Måske der er nogle der har lidt forstand på bl. hvordan en super god bremse er opbygget.??


Redigeret af tkj24 - 13 Dec 2012 kl. 13:09
hilsen Tommi
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2012 kl. 13:19
Jeg tror jeg har nogle detaljetegninger på et fluehjul liggende. Jeg kan lige kigge efter dem i weekenden.
Jeg er dog i tvivl om der er mål på.
Til top
Tommi Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
tkj24 Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tkj24 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2012 kl. 13:22
Citat: Hoffen

Jeg tror jeg har nogle detaljetegninger på et fluehjul liggende. Jeg kan lige kigge efter dem i weekenden.
Jeg er dog i tvivl om der er mål på.


det lyder fint, bare jeg kan se hvordan bremsen er opbygget
hilsen Tommi
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2012 kl. 15:01
Hej Tommi.
 
Jeg har haft lidt at gøre med fremstilling af fluehjul, og kunne godt give dig et par kontakter, hvoraf der måske kunne ligge tegninger med programering.
 
Send mig en personlig mail, så tar vi den der fra.
 
Mvh
P.K.
Til top
Kurt Thaisen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
KurtT

Tilmeldt:: 26 Dec 2005
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KurtT Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2012 kl. 16:45
Hej Tommy
Hvis du gerne vil se hvordan eksempelvis bremsesystemerne er lavet, kan du finde 
samlingstegninger på en mængde forskellige hjul, både multi, fastspole og fluehjul her :
http://www.mikesreelrepair.com/

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres