Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

oppustelig kajak

 Besvar Besvar
Forfatter
michael landin Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hudini

Tilmeldt:: 22 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hudini Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: oppustelig kajak
    Sendt: 25 Dec 2012 kl. 12:59
Hej allesammen
 
Er der nogle af jer som har erfaring men en pathfinder 2 pers. oppustelig kajak.
Tænker mest på holdbarhed,sikkerhed og hvordan er den evt. at fluefiske fra.
 
På forhånd tak
Michael
Til top
michael landin Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hudini

Tilmeldt:: 22 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hudini Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Dec 2012 kl. 13:04
der gik vist lidt ged i den.Men håber i kan bærer over med detSmileglæder mig til at hører fra jer.
Til top
Teddy Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
teddy Avatar

Tilmeldt:: 28 Feb 2003
Geografisk: Brøndby Strand
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér teddy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Dec 2012 kl. 14:06
Citat: hudini

der gik vist lidt ged i den.Men håber i kan bærer over med detSmileglæder mig til at hører fra jer.
-
der gik vist lidt ged i denMisbillige
ja men du kan jo slette, de 2 andre tråde om det samme emne.Lamp
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Dec 2012 kl. 14:40
Personligt ville jeg aldrig fiske fra sådan en .... 
Man kan også købe for billigt ...
Du kan være helt sikker på at hvis din flue rammer så er der ikke bare hul i men en revne ...der er jo ingen beskyttelse eller andet ud over gummiet ... Og så er det bare og håbe på du ikke ligger for langt ude ... :) 
 Skal det være en oppustelig kajak så er der flere alternativer ...
For ingen skal have ondt bag i så må jeg vist hellere sige at jeg forhandler en af disse alternativer ..... 
 Jeg ville nok spare lidt mere sammen og så købe noget du kan bruge til andet end badedyr i den lokale swimmingpool ....
Prøv evt og se den her : 
http://fluefiskere.dk/?page=productdetails&idp=66227&a=Oppustelig-kajak-%2C-Advanced-Fra%2E%2E%2E



Redigeret af SoftboyDK - 25 Dec 2012 kl. 14:42
Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
michael landin Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hudini

Tilmeldt:: 22 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hudini Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Dec 2012 kl. 14:57
Hej Steen T
Har skam luret lidt på fluefiskere.dk og har også kigget lidt på straight edge kajakken.
Hvordan er den at fluefiske fra,og hvad er det der gør den mere velegnet til at fiske fra i forhold til komfort og sikkerhed.
Er helt grøn indenfor kajakverdenen,er den meget stabil så selv en nybegynder kan gå i krig med med på mindre søer og evt.kystnært fiskeri
 
V.h
Michael
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Dec 2012 kl. 17:09
Hejsa

Jeg har den omtalte kajak og kunne aldrig finde på at fiske fra den!
Den ligger egentlig OK stabil når man ligger stille, men den er svær at styre hvis der bare er lidt blæst.
Den er ikke særlig retningsstabil og d den ligge meget højt i vandet er den meget udsat for blæsten der let flytter den rundt på vandet.
Hos os er den til sommerferie sjov med ungerne i sommerhuset.
Generelt ville jeg vælge en "rigtig" kajak til fiskeri da der ikke pludselig kommer en vildfaren krog og ødelægger turen.
Martin Honoré
http://multifreak.honoré.dk/
There is no use in your walking five miles to fish when
you can depend on being just as unsuccessful near home.
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Dec 2012 kl. 21:16
http://www.123nu.dk/lystfiskeri/brugtmarked_kontakt.asp?menu=Brugtmarked&ID=59313
Jeg ville klart kigge på sådan noget her !
Ved godt det ikke har meget med kajak at gøre .
Ps har intet med annoncen at gøre !
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres