Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

gl.fiskefilm

 Besvar Besvar
Forfatter
hans lindegaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flyfisherman

Tilmeldt:: 22 Feb 2003
Geografisk: Østfyn/sydfyn
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flyfisherman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: gl.fiskefilm
    Sendt: 27 Dec 2012 kl. 11:14
Da jeg i 70- erne var juniorleder i den lokale sportsfiskerforening, brugte vi en del film vi dengang kunne leje/ låne fra statens filmcentral, div . olieselskaber osv.
Denne ordning findes ikke længere- men af måske nok lidt nostalgiske grunde kunne jeg tænke mig at gense nogle af dem( jeg har faktisk stadig en vhs- stående af samme grund)
Nogle af de film jeg husker fra den gang var bla. Per Sowinskys film men de kan vist fåes på dvd. Men der var bla en der foregik på NZ. " en smart advokat og en gl. fisker/fluebinder laver et væddemål om at fange fisk flere steder på øerne  og ja resten kan man tænke sig til.
Mit spørgsmål er om der er noger der kender til noget af det gamle "bras" evt. ligger inde med noget af det , så er jeg interesseret.
Har selv en del gamle klip liggende fra bla. amerikansk tv: Lee Wulff der fisker tarpon, laks på tørflue og den slags .
Hans Lindegaard
flyfisher@vejstrupmail.dk
Til top
Tom Bak Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TBH Avatar

Tilmeldt:: 17 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 477
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TBH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Dec 2012 kl. 11:50
Hej Hans - og andre medlæsere.......
Ovre på www.dfi.dk - altså det danske filminstitut - kan man søge i deres databaser. Der har jeg fundet flere af de film jeg så i skolen om fiskeriet. Der er mange af de gamle online og kan ses kvit og frit.

"Man behøver ikke være landmand for at lukke lort ud hele tiden"
Til top
hans lindegaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flyfisherman

Tilmeldt:: 22 Feb 2003
Geografisk: Østfyn/sydfyn
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flyfisherman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Dec 2012 kl. 14:09
tak jeg prøver
Hans Lindegaard
Til top
Lars Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Larstthomsen Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 216
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Larstthomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Dec 2012 kl. 14:33
Har været inde og kigge på dfi.dk syntes ikke jeg kunne finde noget jeg kunne se, men der var masser af info. Smider i ikke linket op hvis i finder noget spændende?
På forhånd tak.
mvh Lars
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Dec 2012 kl. 20:27
Hmmm.. - VHS? Hvorfor ikke lave dem digitale (dvd?) VHS står jo bare og "forsvinder" med tiden.
 
Mvh. - Kim -
Til top
hans lindegaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flyfisherman

Tilmeldt:: 22 Feb 2003
Geografisk: Østfyn/sydfyn
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flyfisherman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2012 kl. 09:31
Al mit vhs er overspillet
Min gl VHS gemmer jeg til overspilning via harddisk optageren
Det tager tid men er nemt
Hører evt fra nogen der ligger inde med gl film
Evt til bytte/ udveksling
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres