Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

1. gen. Lesath ..

 Besvar Besvar
Forfatter
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: 1. gen. Lesath ..
    Sendt: 07 Jan 2013 kl. 20:39
Hej
 
Jeg har prøvet at kontakte adskellige forhandlere, med henblik på at købe 1. gen. af Shimano lesath'en .. den med kork - hjulhåndtag i en 10" 10 - 30 g .. er der nogle af jer der har kendskab til hvor man kan opdrive denne kæp ?!
Til top
Allan Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nuggi Avatar

Tilmeldt:: 18 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 153
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nuggi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2013 kl. 20:50
Smidt dig en pm
Hellere ramme ved siden af end slet ikke at ramme....
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
J Rosgaard

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 295
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér J Rosgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2013 kl. 21:22
skulle du være så heldig at få fingrene i denSmile har du en ven for livet.

Har selv et par stykker som der passes påWink
Til top
Jes hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jhh Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2010
Status: Offline
Beskeder: 420
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jhh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2013 kl. 21:38
Når nu vi er ved den fede stang der...
Jeg har en 270 ax 10-30 gram, er der andre end jeg der syntes den er for heftig til bombardo fiskeri ?

Normalt bruger jeg en berkley Series One 9 fod ?-27 gram, en relativ blød pind.

Men lesathén syntes jeg er dum til det, det er som om den heftige klinge gir et svirp som smider hovedlinen helt ind langs forfanget, og så har vi balladen.

Det sker slet ikke på samme måde med berkleyén.

Eller kan det være jeg skal prøve tungere bombardoer ???
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
J Rosgaard

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 295
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér J Rosgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2013 kl. 21:58
Citat: jhh

Når nu vi er ved den fede stang der...
Jeg har en 270 ax 10-30 gram, er der andre end jeg der syntes den er for heftig til bombardo fiskeri ?

Normalt bruger jeg en berkley Series One 9 fod ?-27 gram, en relativ blød pind.

Men lesathén syntes jeg er dum til det, det er som om den heftige klinge gir et svirp som smider hovedlinen helt ind langs forfanget, og så har vi balladen.

Det sker slet ikke på samme måde med berkleyén.

Eller kan det være jeg skal prøve tungere bombardoer ???
Det er en hurtig stang så ikke lige den jeg ville vælge til buldo fiskeri. Ville også gå op i en 10fod af hensyn til de lange forfang. Har selv brugt en Aspire 10fod 5-20gr til den type fiskeri.
Til top
Jes hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jhh Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2010
Status: Offline
Beskeder: 420
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jhh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2013 kl. 22:05
Ja det ender jo nok med jeg må på kig efter en 10 fods model i 5-20, da jeg ligsom har fået en eller anden syg hang til det bombardo fiskeri :-)>
Til top
Carsten Carstensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Carsten C Avatar

Tilmeldt:: 09 Mar 2006
Geografisk: Sydøstjylland
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Carsten C Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2013 kl. 22:21
10 fod i 5 - 20 gram bliver svær at opdrive..
Til top
zdravko lozancic Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
cole

Tilmeldt:: 23 Okt 2006
Geografisk: sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cole Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2013 kl. 23:14
http://www.amazon.de/Shimano-Lesath-Spinning-00m-5-20gr/dp/B0011FIILG%3FSubscriptionId%3D0DWX0HJVE7AWX9HF4X82%26tag%3Dwows-21%26linkCode%3Dxm2%26camp%3D2025%26creative%3D165953%26creativeASIN%3DB0011FIILG
Til top
zdravko lozancic Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
cole

Tilmeldt:: 23 Okt 2006
Geografisk: sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cole Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2013 kl. 23:21
Klik på Frisencenter så kommer du på deres side og der er flere modeller!!

Held og lykke
Mvh LozancicWink
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2013 kl. 09:10
Zdravko .. skal man skrive til dem, eller er der et link på deres side hvor man kan se modeller ??
Til top
zdravko lozancic Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
cole

Tilmeldt:: 23 Okt 2006
Geografisk: sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cole Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2013 kl. 18:57
Tror nok når du kommer på Amazon kan du ser flere modeller på siden..
http://www.amazon.de/Shimano-Lesath-Spinning-00m-5-20gr/dp/B0011FIILG/ref=sr_1_11?ie=UTF8&qid=1357667781&sr=8-11
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2013 kl. 19:43
fandt ogå ud af det .. ellers tak .. men er det ikke lidt peberet for så gammel en udgået model .. alle tyskerne tager i den størrelsesorden for den gamle Lesath stang ..
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres