Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

aktion

 Besvar Besvar
Forfatter
christian karlsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ferskvandsfisken

Tilmeldt:: 03 Okt 2009
Geografisk: kbh
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ferskvandsfisken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: aktion
    Sendt: 16 Jan 2013 kl. 23:26
hvorfor byde flerer gange på samme timg uden der er andre der har budt???????????
er det for at byde aktion op ???????????
hilsen christian
 
Til top
claus valentin pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
valentin

Tilmeldt:: 23 Feb 2010
Geografisk: lystfisker
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér valentin Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jan 2013 kl. 23:45
det sker engang imellem at siden fryser så ens bud på lad os sige  100kr ikke bliver registeret  prøver man så igen 100kr skriver siden  at mindste bud er f.eks 110 så byder man 110kr når man så kommer  tilbage på aktionen ser man sig selv med to bud på 100 og 110 har prøvet det et par gangeConfusedOuch
mvh claus valentin pedersen


Redigeret af valentin - 16 Jan 2013 kl. 23:50
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jan 2013 kl. 00:48
Ja det sker desværre tit efterhånden !
Til top
Peter Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterAlarsen Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 747
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterAlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jan 2013 kl. 08:34

Jeg gør det fuldt overlagt i denne situation:

Jeg har budt på varen længe før auktionen udløber. Men opdager senere at jeg ikke kan komme til en computer i det tidsrum hvor den udløber. Jeg kan derfor ikke komme til at byde over hvis noget byder varen op. Jeg kan i så fald vælge at overbyde mig selv med det som er mit max. beløb.

Er der noget forkert eller problematisk i det?

Mvh. Peter

Til top
jesper søndergaard winther Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jesper online Avatar

Tilmeldt:: 09 Jun 2004
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 67
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jesper online Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jan 2013 kl. 09:54
Det er fair nok Peter , gør selv det samme af og til.
Det med at annoncere varen til en underværdi (for at skabe opmærksomhed), er yderst farligt på dette site, da det af og til går ned, opdateres el. lign uden forvarsel, og vupti har man solgt alle guldbarrene for 1 kr.
 
til Christian
Man kan selvfølgelig heller ikke udelukke at man er oppe mod 'en' skizofren, så bliver der kamp til stregen Wink
 
 
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jan 2013 kl. 10:47
Hvis det er mine bud på de tre varer abu cello dip,abu killer,abu rækan  hvor start budet var en 1kr ???
 
så bød jeg mig selv over og op fra 1 kr til 125 kr da jeg ikke er ved computeren fra den 26-29 og auktionen slutter den 27  og sandsynligheden for at jeg vinder en af de tre auktioner med et bud på 2 kr er ligeså stor som at have 7 rigtige på lotto
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2013 kl. 20:59
Siden var nede et døgn,så dette er vel endu en god grund til at man overbyder sig selv og lægger et retfærdigt bud hvor både køber og sælger kan være tilfreds med en handel Smile

Redigeret af Kevin rostrup - 20 Jan 2013 kl. 21:00
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2013 kl. 23:38
Hmmm...
 
Jeg så nu helst, at systemet indeholdt/skrev max. bud så alle var bevidst om spillereglerne, og kunne tage samme evt. forholdsregler Big smile
 
Hvis systemet af den ene eller anden grund går ned/fryser i mange timer, bør auktionernes lukketid tilsvarende forlænges eller fritstilles, således at både køber og sælger skal være tilfredse med vinderbudet. Man kunne evt. også tilbyde sælger at lukke auktionen ekstraordinært, så han kan åbne en ny. Måske for omstændigt men alligevel Big smile
 
Mvh. - Kim -


Redigeret af kikophil - 20 Jan 2013 kl. 23:41
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum