Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vadetøj.

 Besvar Besvar
Forfatter
Danni møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kitti

Tilmeldt:: 02 Mar 2011
Geografisk: fjerritslev
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kitti Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vadetøj.
    Sendt: 19 Jan 2013 kl. 08:20
Hej allesammen. Jeg søger gode råd om noget godt vadetøj. Jeg søger både bukser men sammen syet sok, en god jakke og vade støvler. Havde nemlig overvejet en termodragt. Men vil hellere have et sæt vadetøj. Så endelig skriv hvad i synes der er godt og varmt.
Til top
Per Jacomo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jacce Avatar

Tilmeldt:: 01 Okt 2002
Geografisk: Himmelev
Status: Offline
Beskeder: 248
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2013 kl. 08:35
Jamen jeg har en gammel solid vadejakke og den nye ser således ud
http://www.patagonia.com/us/product/sst-jacket-for-fly-fishing?p=81862-0-567
og inderst inde så handler det for mig om
 
 
og på sokkesiden er det noget New Zealands sokkeværk (fåreuld), ligesom hovedet bør tages i ed med en ordentlig hue med "neck" af hensyn til halsen.
 
Wadersdelen er BARE ..., når vi taler neophren og enten Patagonia eller Simms, når vi taler åndbare ..., hvor pungen så iøvrigt bestemmer valget et stykke hen ad vejen.
 
Personligt har jeg i de seneste år dyrket det med "det rigtige tøj", da fluehjul og -stænger er i hus ....
 
God fornøjelse ... der kommer sikkert andre anbefalinger Danni.
 
Smile    
Per Jacomo
Down Under Roskilde Fjord
Til top
Ove Leif Petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
leif P Avatar

Tilmeldt:: 14 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér leif P Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2013 kl. 10:49
Lidt af samme sang fra mig Danni...Smile
 
Sims Neophren dog med fast støvle + Åndbare med sok!..Dertil 2 par vadestøvler, 1 par Sims G3 som er dejlig nemme at hoppe i og af, når du står med kolde og stive fingre, så de er til vinterbrug...1 par GAjensens til sommerbrug, en dejlig let støvle som sidder fint og er en god støtte til foden!
 
Som underbeklædning, Guidlinens Bib + lange underhyler og trøje af merinould sokker af samme uldtype..., absolut en rigtig god ting at bruge uld inderst!
 
Nåja, og så en Loopvadejakke, en af de lidt ældre udgaver...Men helt vandtæt måske knap så åndbar som de moderne udgaver...,kan nok ikke købes mere!
 
Det er sådan cirka det jeg bruger Big smile
 
Leif P
Because:Maybe one day i will catch a mermaid!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres