Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lefty Kreh Distance taper

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Søndergaard Tobiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Husky Jerk

Tilmeldt:: 23 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Husky Jerk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Lefty Kreh Distance taper
    Sendt: 25 Jan 2013 kl. 14:08
Hej. Jeg har et spørgsmål angående vægten af klumpen på denne line i klasse WF 6 intermediate. Jeg mindes at have læst at den skulle være lidt tungere end en almindelig klump. Nogen der kan hjælpe ?
Mvh
Per
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2013 kl. 15:23
Citat: Husky Jerk

Hej. Jeg har et spørgsmål angående vægten af klumpen på denne line i klasse WF 6 intermediate. Jeg mindes at have læst at den skulle være lidt tungere end en almindelig klump. Nogen der kan hjælpe ?
Mvh
Per

Hej Per.

Det er rigtigt, linen er tungere end aftma normen forskriver.
Jeg har haft den i #7 og 8, flydende og intermediate, og husker dem som rimeligt tunge efter klassen.

Vægten husker jeg ikke, men klumpen er 10,5m, kunne du ikke prøve at veje den på den måde?

Mvh
Henning
Til top
Per Søndergaard Tobiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Husky Jerk

Tilmeldt:: 23 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Husky Jerk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2013 kl. 15:54
Hej. Jeg har ikke linen ved mig. Det er fordi jeg overvejer at købe en til min fluestang, der har en kastevægt på 14-17 gram. Min WF 7 er bortkomst under flytning. Det er nemlig den fedeste Line jeg har fisket med.
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2013 kl. 16:05
Citat: Husky Jerk

Hej. Jeg har ikke linen ved mig. Det er fordi jeg overvejer at købe en til min fluestang, der har en kastevægt på 14-17 gram. Min WF 7 er bortkomst under flytning. Det er nemlig den fedeste Line jeg har fisket med.

Hej igen.

Hvis jeg har forstået dig rigtigt, har du brugt en Distance Taper i klasse 7 og været glad for den?

Hvis min antagelse er rigtig, så er jeg ret sikker på, du vil finde sekser linen for let.
Som jeg husker linerne, vil jeg gætte på at #6 vejer 15g.

Mvh
Henning 
Til top
Per Søndergaard Tobiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Husky Jerk

Tilmeldt:: 23 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Husky Jerk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2013 kl. 16:33
Lige præcis. Hvis vi antager at den vej 15 gram, så passer det perfekt til min stang som er oplyst med en kastevægt til 14-17 gramSmile
Tak for hjælpenThumbs Up
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres