Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sage Bass stænger

 Besvar Besvar
Forfatter
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sage Bass stænger
    Sendt: 27 Jan 2013 kl. 10:39
Hej
Har nogen af jer erfaring med Sage Bass stænger til geddefiskeri? Og i så fald hvilke modeller bruger i? Så vidt jeg har fundet ud af, kom der en model ca. 2008 som blot hedder Sage Bass. Den nuværende hedder Sage Bass II.
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
John Haagen Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Smolten

Tilmeldt:: 24 Aug 2008
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Smolten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jan 2013 kl. 12:53
Hej Jesper
 
Jeg har haft fornøjelsen af at fiske med min kammerats Sage Smallmouth Bass, 290 grain line på 7' 11" fod.
 
Det er en fantastisk stang at fiske gedder med. Der er masser af power til at håndtere de store flashfluer, poppers og ikke mindst gedder. Jeg brugte stangen fra flydering, hvilket var helt perfekt med den korte stang. Når man som jeg ikke er smed til daglig, så kan lange stænger og store fluer i flydering være en hård kombination for håndleddet.
 
Faktisk blev jeg så glad for stangen at jeg netop har købt en lignende stang selv, og den skal forhåbentligt på hårdt arbejde når isen forsvinder fra mit geddelaugs søer Smile
 
Mvh
John Haagen Rasmussen
Til top
Kasper Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mester Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2006
Geografisk: Horsens
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mester Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jan 2013 kl. 13:15
Hej Jesper
Fisker selv gedder med en sage bass smallmouth, og kan helt klart anbefale det, har ikke prøvet bedre stænger til dette fiskeri.
 Jeg har en af 2008 modellerne, har hørt fra pålidelig kilde at forskellen på den gamle model og den nye, er farven og stort set ikke andet, så køb endelig den gamle model, den er også sat en del ned de fleste steder.
 
 
Til top
Rasmus Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
rasmushansen.com

Tilmeldt:: 21 Sep 2010
Geografisk: Bodø, Norge
Status: Offline
Beskeder: 373
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rasmushansen.com Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jan 2013 kl. 15:16
Har samme som ovenstående, Sage smallmouth bass og anvender den til geddeflue fra flydering, rigtig fed stang Thumbs Up 
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jan 2013 kl. 15:28
jeg har tidligere haft en redington predator
 
Den kan du også overveje, fed stang og solgte kun fordi jeg ikke dyrkede noget fiskeri der passede helt til stangen..
 
de er ret flot bygget og havde intet og udsætte på stangen de gange jeg brugte den.. Når jeg igen skal prøve gedderne kunne redington stangen godt finde vej til reolen igen..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jan 2013 kl. 21:11
Tak for jeres gode svar. Jeg går i tænkeboks Thumbs Up
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres