Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LET kystflue

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: LET kystflue
    Sendt: 13 Feb 2013 kl. 19:04
Citat: chan




Jeg mangler IP og AA på en CTS X 690'er men udfra IP på 590'eren så må det vel være den man skal sammenligne TCX 590'eren med for at få en sammenlignelig IP værdi? Og så ser det ikke godt ud for den der new zealandske rullede gang brændt plastik i forhold til din liste
Hehe jeg kan se at din CTS X 690 har samme data som min. Har du fået dem af mig?Wink Spidsen på den er bygget af ret store og tunge ringe. Jeg har en anden spids til den, som er monteret som Sage TCX 690, den vej 3.3g. Min CTS X 690 har IP=151. Så rangeringen holder på de øverste dele, ca. 10% til CTS X's fordeleLOL Ja, CTS laver deres stænger af plastik poserLOL


Det var en meget lav vægt for toppen, det er mindre end den Ussingbech 590'er Ussingbech lavede som lavvægts experiment, det er den jeg har målene på 590'eren fra

Jeg har hentet 690erens data fra linket jeg gav. Ved ikke om det er dig der har lagt den ind, i så fald kendte du jo godt linket og jeg beklager unødvendigheden
Kan du give resten af vægtfordelingen på din 690'er med de lette ringe?

Mvh
Lasse

Ps. Når du skriver hurtig, hvad mener du så?

Redigeret af LasseK - 13 Feb 2013 kl. 19:22
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
Finn Sommer Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finnjensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finnjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2013 kl. 19:27
Citat: chan

Citat: arntc

Sorry, stiv stang er selvfølgelig høj IP og lav AA. 
 
sludre igen, AA har ikke noget med stivhed at gøre, men noget at gøre med hvordan stangen bøjer i toppen. En stang som krummer relativ mest i toppen, vil nogen kalde stiv! Men det er noget sludre efter CCS. Den har høj AA. Den er stiv når der skal meget belastning til for at for den til at bøje. Det er simpel logik for alle undtaget end fluefiskereLOL
 
Igen CCS: IP=stivhed og AA=bøjningsprofil
 
 IP=stivhed og AA=bøjningsprofil
 IP=stivhed og AA=bøjningsprofil
 IP=stivhed og AA=bøjningsprofil
 IP=stivhed og AA=bøjningsprofil
 IP=stivhed og AA=bøjningsprofil

Jeg har netop opmålt en 7 fods klasse 4 (mærke underordnet) fremstillet i IM7.

AA=90
IP 68.4 (171 gram)

Det er de mest underlige tal til en 4´er
Knæk & Bræk
Finn Sommer
http://www.jensenrods.dk
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2013 kl. 19:32
Hej Finn

Fejlmærket spinnestang?

Mvh
Lasse
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
Finn Sommer Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finnjensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finnjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2013 kl. 19:36
Citat: LasseK

Hej Finn

Fejlmærket spinnestang?

Mvh
Lasse

Lamp Samme model findes i en spinne model også.

Jeg har bygget to stænger på klingerne som kom samlet i samme pose, så opmåler da lige den anden.

Du siger jo noget der..

Update: Argh... en måle fejl Embarrassed. Det blev dog opdaget tak at være din idé Lasse Clap


Redigeret af finnjensen - 13 Feb 2013 kl. 19:47
Knæk & Bræk
Finn Sommer
http://www.jensenrods.dk
Til top
søren jacobsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
banjo

Tilmeldt:: 02 Sep 2010
Geografisk: christiansfeld
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér banjo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2013 kl. 21:24
... fenwick World class 7.2 kl 3... Smider oz en snart 20 år gammel clear cort wf int 4 ud mod lidt vind stadig...

Hvorfor såå kleint, Er det ørrede over mål du vil fange, eller udsætter fra forår af, er det okay til, meen vel ikke dit mål.

Find en pind på 8 til 9 fod, kl 5 eller 6 mf og over i tip, guide eller vision, laver gode pinde i de klasser, har brugt dem på kyst, i snart 25 år og nogle stadig brug bare...

Hardy"s fibatube...9.3 3til 5 9.6 678 til det grove, godt nok 2 delt, men fine buldo stænger i dag ;-).

Mvh.

Søren.
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2013 kl. 21:30
Hej Chan.

Du har sikkert ret i at en Z-axis har en stivhed på IP=141, og en MX IP=140, altså ca samme bøjningsprofil, men gider du godt lige at forklare mig hvad du mener med at dit svenske-fjervægt-hjul har en for lav grundfrekvens og at den godt måtte være 400 HZ højere, og 400 HZ højere end hvad ?

Mvh
Jim.
Til top
søren jacobsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
banjo

Tilmeldt:: 02 Sep 2010
Geografisk: christiansfeld
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér banjo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2013 kl. 22:03
... Hold da fast for grej "aber" f**k da navn og klinge udbyder, prøv skidt, vi er alle forskellige ang aktion og klasse.... Meen at sq være indehaver af alt overnævnt, er ikke ens betydingen med godt kyst fisken, apx Mx = og andet grej pusher lort og langt sage og andet.... Har du brug for info, så skriv, har stadig test fisker grej på prøve... Alt behøver ikke at værer In "grønt" for at være godt grej.......................


Tager da gerne en kaste test med de fleste grej Freak"s her på site... Med en old gammel ron t brun klinge, med dem ;-) Fleste har det i "kæbetøj" og skab og aldrig set rigtigt Vand.

Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2013 kl. 22:15
Arh Søren, den der RT montana kan da ikke betegnes som old gammel

Mvh
Lasse
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2013 kl. 22:26
En RT med brun klinge kan også være en Highlander og den er vel ca 25 år gammel :-)
Martin Honoré
http://multifreak.honoré.dk/
There is no use in your walking five miles to fish when
you can depend on being just as unsuccessful near home.
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2013 kl. 22:34
Citat: mahon

En RT med brun klinge kan også være en Highlander og den er vel ca 25 år gammel :-)


Hej Martin

Yup, det kan være en highlander, meeeen 25 år? RT er ikke engang så gammelt

Mvh
Lasse
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
Chan Nguyen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
chan

Tilmeldt:: 24 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 507
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér chan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2013 kl. 11:19
Citat: LasseK


Jeg har hentet 690erens data fra linket jeg gav. Ved ikke om det er dig der har lagt den ind, i så fald kendte du jo godt linket og jeg beklager unødvendigheden
Kan du give resten af vægtfordelingen på din 690'er med de lette ringe?
 
Nej, det er ikke mig der har lagt det op. Resten af stangen er monteret "normalt". Jeg har ikke lige data på computeren, jeg sidder med nu. Du kan få dem senere.
 
 
Citat: LasseK


Ps. Når du skriver hurtig, hvad mener du så?
Med hurtig mener jeg, hvor hurtig jeg kan få spidsen til at bevæge sig. 

Redigeret af chan - 14 Feb 2013 kl. 11:19
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2013 kl. 11:27
Jeg købte min første RT Highlander omkring min 18 års fødselsdag i grejbiksen i Silkeborg, og det er 25 år siden, så jo, den er god nok.
Martin Honoré
http://multifreak.honoré.dk/
There is no use in your walking five miles to fish when
you can depend on being just as unsuccessful near home.
Til top
Chan Nguyen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
chan

Tilmeldt:: 24 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 507
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér chan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2013 kl. 11:42
Citat: scott

 
..., men gider du godt lige at forklare mig hvad du mener med at dit svenske-fjervægt-hjul har en for lav grundfrekvens og at den godt måtte være 400 HZ højere, og 400 HZ højere end hvad ?
 
 
Det er bare gas JimLOL  Det jeg mener er blot at Danielssons Feather 3 Weight 4seven har for dybe knarre lyd. Hvis vi antager at det har en eller anden lyd grundfrekvens, så må det gerne være 400 Hz højere. Jeg tror, at det er det, der skal til for at for dem til at lyde som et Hatch f.eks. Det er bare sød musik i mine ørerLOL 
 
Det er ringe, at man ikke får opgivet frekvensspektret af sit hjulLOL  


Redigeret af chan - 14 Feb 2013 kl. 11:49
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2013 kl. 12:23
Okay Chan så forstår jeg bedre, det er jo fuldstændigt det samme irriterende lille problem jeg har med min Hardy Zane, 9`# 8, kunne godt tænke mig at den obligatoriske måleværdi iflg DIN 45.000 + - 3 db ( 6 db tolerence ) tog højde for manglende transientrespons i precensområdet frem for en ren sinustone på 1000 HZ + - 3 DB.
Måske skulle jeg overveje at serieforbinde den med mit Galvan fluehjul ( egenresonans ) 650 HZ ( + - 3 DB ) for at ændre impedansen da det har 6½ klik for meget pr omdrejning.  LOL

Mvh
Jim.
Til top
Finn Sommer Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finnjensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finnjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2013 kl. 13:52
Citat: scott

Okay Chan så forstår jeg bedre, det er jo fuldstændigt det samme irriterende lille problem jeg har med min Hardy Zane, 9`# 8, kunne godt tænke mig at den obligatoriske måleværdi iflg DIN 45.000 + - 3 db ( 6 db tolerence ) tog højde for manglende transientrespons i precensområdet frem for en ren sinustone på 1000 HZ + - 3 DB.
Måske skulle jeg overveje at serieforbinde den med mit Galvan fluehjul ( egenresonans ) 650 HZ ( + - 3 DB ) for at ændre impedansen da det har 6½ klik for meget pr omdrejning.  LOL

Mvh
Jim.

LOL Thumbs Up
Knæk & Bræk
Finn Sommer
http://www.jensenrods.dk
Til top
Chan Nguyen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
chan

Tilmeldt:: 24 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 507
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér chan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2013 kl. 15:21
Citat: scott

Okay Chan så forstår jeg bedre, det er jo fuldstændigt det samme irriterende lille problem jeg har med min Hardy Zane, 9`# 8, kunne godt tænke mig at den obligatoriske måleværdi iflg DIN 45.000 + - 3 db ( 6 db tolerence ) tog højde for manglende transientrespons i precensområdet frem for en ren sinustone på 1000 HZ + - 3 DB.
Måske skulle jeg overveje at serieforbinde den med mit Galvan fluehjul ( egenresonans ) 650 HZ ( + - 3 DB ) for at ændre impedansen da det har 6½ klik for meget pr omdrejning.  LOL

Mvh
Jim.
 
Hø Jim, nu svinger viLOL
 
Faktisk skal man med Danielsson hjulene bare skifte fjederen der sidder inde i spole-knoppen. Den skal gøres stivere. Jeg vil formode at grundfrekvensen er en funktion af kvadrat-roden af fjederens stivhed, dvs hvis den har en grundfrekvens 400Hz nu, og vi vil fordoble grundfrekvensen, så skal stivheden ganges med 4LOL.
 
Herr Dannielsson
Jag måste vara på en ny vår med 4 gånger styvhet, tack
Uppriktigt Chan
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2013 kl. 15:30
Citat: banjo

... fenwick World class 7.2 kl 3... Smider oz en snart 20 år gammel clear cort wf int 4 ud mod lidt vind stadig...

Hvorfor såå kleint, Er det ørrede over mål du vil fange, eller udsætter fra forår af, er det okay til, meen vel ikke dit mål.

Find en pind på 8 til 9 fod, kl 5 eller 6 mf og over i tip, guide eller vision, laver gode pinde i de klasser, har brugt dem på kyst, i snart 25 år og nogle stadig brug bare...

Hardy"s fibatube...9.3 3til 5 9.6 678 til det grove, godt nok 2 delt, men fine buldo stænger i dag ;-).

Mvh.

Søren.

jeg har stænger i # 5,6 og 8 på 8-9 fod, og dem er jeg glad for:-) og jeg har haft endnu flere...
nu er det en lettere stang jeg specifikt efterlyser (og har fundet) så hvorfor bringe de andre på banen? 
i øvrigt vil jeg påstå at det ikke er fiskenes str der definere mit grejvalg  til dansk kystfiskeri, hvis det var tilfældet vill jeg aldrig bruge tungere grej end #4

mik
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2013 kl. 18:41
Citat: chan



Citat: LasseK

Jeg har hentet 690erens data fra linket jeg gav. Ved ikke om det er dig der har lagt den ind, i så fald kendte du jo godt linket og jeg beklager unødvendigheden
Kan du give resten af vægtfordelingen på din 690'er med de lette ringe?

 
Nej, det er ikke mig der har lagt det op. Resten af stangen er monteret "normalt". Jeg har ikke lige data på computeren, jeg sidder med nu. Du kan få dem senere.


Cool, ser frem til det

Citat: LasseK

Ps. Når du skriver hurtig, hvad mener du så?

Med hurtig mener jeg, hvor hurtig jeg kan få spidsen til at bevæge sig. 


Takker, endnu en definition til listen   

Mvh
Lasse
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2013 kl. 18:44
Citat: mahon



Jeg købte min første RT Highlander omkring min 18 års fødselsdag i grejbiksen i Silkeborg, og det er 25 år siden, så jo, den er god nok.


Cool, mente ellers først at RT kom i halvfemserne

Mvh
Lasse
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
Ole Bjørn Hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
oleh72 Avatar

Tilmeldt:: 25 Feb 2010
Status: Offline
Beskeder: 68
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér oleh72 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2013 kl. 18:44
Citat: mikkell

NOGEN DER KENDER EN LÆKKER, HURTIG KRAFTFULD MEN LET 8 FODS STANG I #3-4?

 MIK


Ja! CTS X 380 Smile

https://dl.dropbox.com/u/14233670/CTS%20X-UB%20380-4_1.JPG


Redigeret af oleh72 - 14 Feb 2013 kl. 18:54
Venligst,
Ole
__________________
In theory theory eguals practice - in practice it doesn't
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2013 kl. 18:57
Med hensyn til Ron Thompson, så blev "han" opfundet af Svendsen Sport og jeg kan ikke komme det mere præcis end at de første stænger kom på markedet i enten 1989 eller 1990. Men han var med garanti ikke opfundet i 88! 

Deres første (godt nok en spinne-) stang, Blue Shadow, var en nøjagtig kopi af Abu's Power Action som var på markedet i 1988, så mon ikke "produktudvikleren" fra Ron Thompson først havde den på det danske marked i 89.

Blue Shadow var deres økonomi serie, Highlander (flue) og Scandinavian (spin) var deres "high end"...

Sorry for off topic!
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2013 kl. 19:23
Citat: oleh72

Citat: mikkell

NOGEN DER KENDER EN LÆKKER, HURTIG KRAFTFULD MEN LET 8 FODS STANG I #3-4?

 MIK


Ja! CTS X 380 Smile

https://dl.dropbox.com/u/14233670/CTS%20X-UB%20380-4_1.JPG

ja den er både sprød og meget lækker... jeg kender den godt... byggede "ved en fejl" en på 9 fod... den var for lang til min smag... aktionen var ikke hvad jeg ønskede... den skulle ha været 8 fod

Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2013 kl. 19:40
Hmm, kan være det så var min 19 eller 20 års fødselsdag?
Hukommelsen er ikke hvad den har været.
Martin Honoré
http://multifreak.honoré.dk/
There is no use in your walking five miles to fish when
you can depend on being just as unsuccessful near home.
Til top
jan petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
turbotrim

Tilmeldt:: 01 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 183
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér turbotrim Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2013 kl. 20:12
Citat: mikkell

Citat: oleh72

Citat: mikkell

NOGEN DER KENDER EN LÆKKER, HURTIG KRAFTFULD MEN LET 8 FODS STANG I #3-4?

 MIK


Ja! CTS X 380 Smile

https://dl.dropbox.com/u/14233670/CTS%20X-UB%20380-4_1.JPG

ja den er både sprød og meget lækker... jeg kender den godt... byggede "ved en fejl" en på 9 fod... den var for lang til min smag... aktionen var ikke hvad jeg ønskede... den skulle ha været 8 fod

 
cts X390 er ikke for lang.det er noget sludder.men den er meget "toppet"
Cts X 380 er en helt anden stang aktions mæssigt
 
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2013 kl. 00:06
Citat: turbotrim

Citat: mikkell

Citat: oleh72

Citat: mikkell

NOGEN DER KENDER EN LÆKKER, HURTIG KRAFTFULD MEN LET 8 FODS STANG I #3-4?

 MIK


Ja! CTS X 380 Smile

https://dl.dropbox.com/u/14233670/CTS%20X-UB%20380-4_1.JPG

ja den er både sprød og meget lækker... jeg kender den godt... byggede "ved en fejl" en på 9 fod... den var for lang til min smag... aktionen var ikke hvad jeg ønskede... den skulle ha været 8 fod

 
cts X390 er ikke for lang.det er noget sludder.men den er meget "toppet"
Cts X 380 er en helt anden stang aktions mæssigt
 

  den var for lang til mig.... og ja der er tale om 2 vidt forskellige klinger... men dejligt hvis du kan li den :-)
Til top
Jørgen Lorenzen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
FFFI

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Kysten
Status: Offline
Beskeder: 148
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FFFI Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Feb 2013 kl. 17:46
Efter alt det nørderi, vil jeg gerne høre om der er nogle der har prøvet Guideline reaction 9' #4 på kysten,kom gerne med en kommentar til stangen.
/ Jørgen
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Feb 2013 kl. 18:27
Citat: mikkell

JEG ER IKKE GÅET VÆK FRA CTS STÆNGERNE... VILLE BARE GERNE PRØVE LIDT ANDET OGSÅ...

TAK FOR ALLE JERES BUD... JEG ER ENDT PÅ EN HARDY ZEITH SINTRIX 8'#4 SON JEG HAR TÅRNHØJE FORVENTNINGER TIL... LINEN ER EN SCIENTIFFIC ANGLERS GPX... OG HULET BLIVER NOK HEN AD NOGET DANIELSSON NYMOH WIDE TROR JEG...
 
Wice choice, du bliver ikke skuffet, vend gerne tilbage med en melding når du har fået kastet lidt - hvad syntes du om montagekvaliteten ?


Redigeret af fiskefreak - 24 Feb 2013 kl. 18:27
Venligst
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down