Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Top ti blink

 Besvar Besvar
Forfatter
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Top ti blink
    Sendt: 02 Feb 2013 kl. 22:47
Blinket med navn "Top ti" efterlyses !
Jeg er interesseret i at købe blinket "Top ti" meget gerne i grøn/16 gram.
Men andre farver har også interesse.
Skriv en PM hvis du har et eller flere som bare ligger og samler støv og som du vil sælge til en fornuftig pris.
Til top
Søren Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kongstad7 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2011
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kongstad7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2013 kl. 12:45
Hej,
Har du et foto, jeg kigger gerne i mine æsker men navnet siger mig ikke så meget.

Mvh. Søren
I would rather be fishing :-)
Til top
Mikael Tange Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MikaelTange Avatar

Tilmeldt:: 25 Okt 2011
Status: Offline
Beskeder: 98
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MikaelTange Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2013 kl. 14:00
Billede eller beskrivelse. Kan du huske hvem der producerer/producerede blinket?
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2013 kl. 14:05
Det var Flemmings Fiskegrej på Fyn der fremstillede Top Ti blinket. Prøvede lige om jeg kunne finde et billede via Google, men det kunne jeg ikke. Men navnet "Top Ti" er præget ind i bagsiden af blinket, så hvis man har et i boksen er det ret let at identificere det...
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2013 kl. 15:05
Det er super at i vil kigge efter blinket Clap
Top-ti er præget i blinket og  bagsiden er "metal" og forsiden er favet (grøn, gul, rød, sort. ) med en tynd strimmel af refleksfolie på midten.

Redigeret af snøvledk - 03 Feb 2013 kl. 15:06
Til top
Søren Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kongstad7 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2011
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kongstad7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2013 kl. 15:30
Jeg har kigget og har desværre ingen, håber dog de er andre der kan hjælpe...
I would rather be fishing :-)
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2013 kl. 15:40
Jamen Flemmings Fiskegrej eksisterer da stadig, og det kan være du skal prøve at kontakte firmaet bag grejet - det kan jo være der ligger et lille restlager Smile

Jeg kender desværre ikke selv blinket, men har selv haft held med at opstøve en del Delphin Krokodill i 6 gram, ved at gå direkte til "moderen" (så at sige).

God fornøjelse med jagten på DIN favorit agn.
Til top
Kurt Petersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kurt Petersen

Tilmeldt:: 02 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 50
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kurt Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2013 kl. 15:55
Hvordan opretter man et nyt emne, her på siden
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 848
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2013 kl. 16:00
Er det ikke det blink der idag kaldes top af flemmings fiskegrej ?
Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2013 kl. 16:00
klikker på debatforum på forsiden--> (kategori)--> underkategori--> knappen nyt emne
Til top
Kurt Petersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kurt Petersen

Tilmeldt:: 02 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 50
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kurt Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2013 kl. 16:11
Mange tak
Til top
Kurt Petersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kurt Petersen

Tilmeldt:: 02 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 50
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kurt Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2013 kl. 16:31
Jeg har ikke noget på min skærm, der står Kategori nyt emne på, mærkeligt, jeg har været inde før
Til top
rene jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
gulvmand

Tilmeldt:: 19 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gulvmand Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2013 kl. 20:29
seatroutcity.de har dem !!!!!!!!! 
Til top
Søren Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kongstad7 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2011
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kongstad7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2013 kl. 21:35
Fin blink, og fin hjemmeside. De har nogen gode sager...
I would rather be fishing :-)
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2013 kl. 05:39
seatroutcity.de det ligner jo en billig copi vis du spørger mig !!!
mange af deres blink mm er jo dårlig malet samt holograp mærket sider pil skævt Thumbs Down
Til top
Mikael Tange Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MikaelTange Avatar

Tilmeldt:: 25 Okt 2011
Status: Offline
Beskeder: 98
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MikaelTange Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2013 kl. 17:15
Prøv at smid direkte link op på seatroutcity.de.. Jeg har svært ved at finde dem og jeg er vildt dårlig til tysk.
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2013 kl. 17:25
Citat: MikaelTange

Prøv at smid direkte link op på seatroutcity.de.. Jeg har svært ved at finde dem og jeg er vildt dårlig til tysk.
 
 
Til top
Mikael Tange Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MikaelTange Avatar

Tilmeldt:: 25 Okt 2011
Status: Offline
Beskeder: 98
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MikaelTange Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2013 kl. 17:48
Giver CRC ret. De ser ikke helt optimale ud... Men om de fanger fisk, ved jeg jo ikke. Er det ikke det, der tæller i sidste ende Wacko



Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2013 kl. 21:15
Hejsa
Jeg takker alle mennesker for hjælpen, i jagten med at finde blinket top-ti.
Den hjemmeside i linker til, der kan jeg ikke lige se blinket...
Jeg har skrevet til "Flemmings fiskegrej" og afventer svar.
Der er også en venlig sjæl som har doneret et stk. top-ti blink ! Mange tak !
Og endnu en gang, mange tak for hjælpen indtil videre, og jagten fortsætter ! Tongue
 



Redigeret af snøvledk - 04 Feb 2013 kl. 21:16
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2013 kl. 22:59
De fanger med garanti ikke fisk hvis holograf mærket sidder skævt :-) eller hvis de er dårlige kopier
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2013 kl. 23:47
Citat: Sofus_100

De fanger med garanti ikke fisk hvis holograf mærket sidder skævt :-) eller hvis de er dårlige kopier
 
 
Anden sortering fisk Big smile Anden sortering blink haha
 
Til top
Torben Schmidt Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
speddy

Tilmeldt:: 05 Okt 2007
Geografisk: Sydjylland
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér speddy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Mar 2013 kl. 22:56
Hej... Jeg købte 3 Top-10 blink i Tyskland, de var ikke kopi vare, men fine original blink = Fine fisk :-)
Knæk og bræk til Jer alle sammen...
Til top
Torben Schmidt Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
speddy

Tilmeldt:: 05 Okt 2007
Geografisk: Sydjylland
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér speddy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Mar 2013 kl. 22:59
@Thomas, har du hørt fra Flemmings fiskegrej ?
Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2013 kl. 21:10
@ Torben
Ja jeg har hørt fra Flemmings fiskegrej, de henviste mig til en butik som havde top ti blinkene.
Til top
Jan T Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Gismo

Tilmeldt:: 20 Mar 2013
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gismo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2013 kl. 21:31
Smile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down