Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Att. BO PETERSEN, HERLEV

 Besvar Besvar
Forfatter
Jens Lønberg Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jenslp

Tilmeldt:: 21 Dec 2004
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 217
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jenslp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Att. BO PETERSEN, HERLEV
    Sendt: 13 Feb 2013 kl. 12:50
Hej Bo
 
Jeg har sendt dig to mails ang. det ambassadeur 6000 du vandt på auktion. Da du ikke har svaret, går jeg ud fra din mail ikke virker.
Vil du ikke kontakte mig, så vi kan få handlen afsluttet?
 
Hilsen
 
Jens Lønberg
22535377
 
Ps. Hvis der er nogen i forummet, der kender Bo Petersen, vil jeg være jer taknemmelige, hvis I vil give ham denne besked.
 
 
Til top
Peter Vangsø Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Mathiasen Avatar

Tilmeldt:: 17 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 293
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Mathiasen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2013 kl. 13:01
Hej Jens
 
Han vandt en af mine auktioner i søndags, jeg sendte mail til ham om aftenen med kontonr. Mandag betalte han så der er hul igennem til ham. Kan faktisk ikke huske om han sendte et svar eller blot betalte. Prøv at  checke din konto eller giv ham et ring
 
Peter
Til top
Jens Lønberg Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jenslp

Tilmeldt:: 21 Dec 2004
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 217
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jenslp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2013 kl. 13:29
Hej Peter
 
Tak skal du have, det vil jeg gøre.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres