Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

FILM : laksetrolling

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Micahel Avatar

Tilmeldt:: 14 Feb 2013
Geografisk: Tåstrup
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Micahel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: FILM : laksetrolling
    Sendt: 16 Feb 2013 kl. 07:19
Min svoger Steffen og jeg tog i sidste weekend på en lille laksetur, og det kom der lidt film ud af.
GoPro kameraet blev flittigt brugt og vi fik nogle gode undervandsoptagelser af denne 11kg laks.

 :D


Trollingudstyr og motorservice : www.trollingcentrum.dk
Til top
Bjarne Runge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Runge

Tilmeldt:: 06 Okt 2011
Geografisk: Christiansfeld
Status: Offline
Beskeder: 264
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Runge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2013 kl. 09:37
SÅDAN......Thumbs Up
Til top
Per Jacomo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jacce Avatar

Tilmeldt:: 01 Okt 2002
Geografisk: Himmelev
Status: Offline
Beskeder: 248
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2013 kl. 10:45
Indrømmet at trolling aldrig rigtigt bliver mit hit (har fanget havørred og laks på den metode), men men denne film viser dels effektiviteten i fiskeriet (når det går godt) og en god portion humor, fine laks og at frisk luft (trods rygning og gazonlineos) trives derude i vandet  WinkWink
Nice film og hak ved det rødder. 
Per Jacomo
Down Under Roskilde Fjord
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2013 kl. 12:49
Den ene har da glemt at tage sin medicin....
Mvh
Henrik Christensen
Til top
Michael Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Micahel Avatar

Tilmeldt:: 14 Feb 2013
Geografisk: Tåstrup
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Micahel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2013 kl. 20:57
Ja, og den anden laver sjove ansigter Cool
Trollingudstyr og motorservice : www.trollingcentrum.dk
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2013 kl. 21:43
Simris eller Bornholm ?
/Søder
Til top
Michael Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Micahel Avatar

Tilmeldt:: 14 Feb 2013
Geografisk: Tåstrup
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Micahel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2013 kl. 16:33
Ingen af delene Wink

Redigeret af Micahel - 19 Feb 2013 kl. 16:34
Trollingudstyr og motorservice : www.trollingcentrum.dk
Til top
Roholm Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fætter JR Avatar

Tilmeldt:: 21 Jun 2006
Geografisk: KBH (kender nordkysten som min lomme )
Status: Offline
Beskeder: 87
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fætter JR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2013 kl. 16:53
Hej Michael
 
Kender du til nogle folk, der dyrker den form for fiskeri, og som tilbyder guidede ture, self mod betaling ?
 
Mvh Jesper Pedersen
Til top
Thor Ankerstjerne Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
simris Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2006
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 50
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simris Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2013 kl. 18:46
Hej, her er en på Sjælland.  http://teambluemagic.blogspot.dk/     Og en på Bornholm. http://www.trolling-bornholm.com/    Til sidst er der disse fra Simrishamn.  http://wildwaterper.blogspot.dk/     Kender dem alle, rigtig friske gutter. Vh Thor  www.teamthor.dk
Til top
Thor Ankerstjerne Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
simris Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2006
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 50
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simris Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2013 kl. 10:49
Sleepy Ja! så sluttede trollingfiskeriet i den svenske del af østersøen fra 01-08-2013, forstå det hvem som kan (jeg kan ikke) Har nu fisket fra simris i 14 år med ca 15 dages fiskeri pr år, og mit gennemsnit er mindre end 1 laks pr dag. Alt andet laksefiskeri, garn-stang-laksefælder er undtaget. K&B Thor
Til top
Thor Ankerstjerne Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
simris Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2006
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 50
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simris Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2013 kl. 10:50
Til top
Carsten Seeberg Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Carstenseebergnielse

Tilmeldt:: 23 Apr 2013
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Carstenseebergnielse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2013 kl. 11:15
Hej Michael

Rigtig flot film. Jeg er nysgerrig på hvilket videoredigeringsprogram du har benyttet til at klippe filmen sammen med? 

Mvh
Carsten
Til top
Michael Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Micahel Avatar

Tilmeldt:: 14 Feb 2013
Geografisk: Tåstrup
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Micahel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2013 kl. 12:48
Jeg bruger Premiere Pro.
Få meget mere hjælp på dette område inde på www.davk.dk forumet.
 
Trollingudstyr og motorservice : www.trollingcentrum.dk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum