Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

cardinal 66-77

 Besvar Besvar
Forfatter
christian svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fisher

Tilmeldt:: 11 Dec 2006
Geografisk: sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 195
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fisher Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: cardinal 66-77
    Sendt: 19 Feb 2013 kl. 20:39
Hej

Hvordan fjerner man trykknappen og den blanke knop på spolen ?

VH Christian
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2013 kl. 21:03
Den kan ikke fjernes, men spolen kan trækkes af når du trykker på den sorte knap!!!
Vh
Henrik
Til top
christian svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fisher

Tilmeldt:: 11 Dec 2006
Geografisk: sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 195
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fisher Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2013 kl. 21:11
Jeg skal lakere en spole om
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2013 kl. 22:55
Hej Christian.
 
Blænd området af med Tesas gule afdæknings tape. Skær fri med en skalpel / hobby knivWink
 
Vis du skal male hele spolen, så husk, at få grundet med den rigtige grunder, gerne 2 komponent, ellers skaller malingen af på alle typer kanter, og især spole kanter, kan være endog meget vanskelige at få ordentlige, men jeg ved så ikke om hjulet skal være til pynt, eller bruges til praktisk fiskeri.
 
Mvh
P.K.
 
 
Til top
christian svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fisher

Tilmeldt:: 11 Dec 2006
Geografisk: sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 195
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fisher Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2013 kl. 23:46
Hej Per

Det er ikke lige lakering , jeg skal anodisere spolen , så en svensker som havde sådanne spoler der var anodiseret i forskellige farver, det giver en meget hård overflade og længre kast og det så ret godt ud.
Hvis ikke nogen ved så må jeg bare kaste mig ud i det.

VH Christian
Til top
christian svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fisher

Tilmeldt:: 11 Dec 2006
Geografisk: sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 195
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fisher Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2013 kl. 13:59
Er der slet ingen som har prøvet det ?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres