Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Scierra A.N.T.

 Besvar Besvar
Forfatter
Niels Ole Kjær Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ole6560

Tilmeldt:: 16 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole6560 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Scierra A.N.T.
    Sendt: 24 Feb 2013 kl. 14:23
Hej
 
Er der nogen, der har erfaringer med Scierras ant fluestang? Kan se, at man gennem DSF's medlemstilbud kan få den til halv pris i 9 fod kl.5.
Jeg har kunnet læse mig lidt til at der anbefales en kv. på 12-14 g m. skydehoved til den. Men har den kraft nok til at gå på kysten i det daglige eller er den kun til de (3 dage om åretWinkLOL), hvor vinden "bare er perfekt"?
På forhånd tak for info. Clap
 
                Mvh. Ole
Til top
jan petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
turbotrim

Tilmeldt:: 01 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 183
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér turbotrim Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Feb 2013 kl. 16:34
hej Niels
 
jeg har prøvet en hos grejbiksen,
og der er rigeligt med power i den,
 
hilsen Jan
Til top
Leif Christensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
leif!!! Avatar

Tilmeldt:: 05 Aug 2004
Status: Offline
Beskeder: 43
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér leif!!! Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Feb 2013 kl. 17:01
Hej Niels Ole

Til den pris får du rigtigt meget stang for pengeneThumbs Up

Se evt her     http://www.fiskevand.dk/showthread.php?tid=3706

Mvh Leif


Redigeret af leif!!! - 24 Feb 2013 kl. 17:02
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Feb 2013 kl. 15:26
Det er en super stage, med masser af kraft og overskud... IMØ klart det bedste med scierra's navn på
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres